برنامه های حمایتی کانادا در طول کرونا

زمان مطالعه: 8 دقیقه
آنچه که هر استان در طول بیماری همه گیر COVID-19 ارائه می دهد
در طی ضربه اقتصادی وحشتناکی که ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 به دولت کانادا وارد کرده است، دولت کمک های بی سابقه ای را به کانادایی های آسیب دیده ارائه می دهند. حتی برای کسانی که قبلاً با حمایت های اجتماعی که توسط دولت های فدرال و استان ها قبل از وقوع بحران تحت حمایت بودند، برنامه های حمایتی تدارک دیده شده است.

برای روشن شدن اوضاع، CTVNews.ca راهنمای کاملی را برای دقیقاً آنچه در هر حوزه قضایی مستقیماً به ساکنانی ارائه می دهد که شغل آنها تحت تأثیر قرار گرفته است، گردآوری کرده است.

🔴 پرداخت 2000 دلار ماهیانه به کارگرانی که بخاطر شرایط ناشی از کوید-19 درآمد خود را از دست داده اند (از جمله پیمانکاران و افراد خود اشتغال)

🔴 پیش از این اعلام شده بود که تنها کسانی که برای دریافت بیمه اشتغال (EL) مجاز نیستند می توانند برای CERB اقدام کنند. اگر چه CERB بعد از در دسترس قرار گرفتن در آینده، می تواند برای متقاضیان جدید جایگزین EL شود. اما در حال حاضر کسانیکه برای دریافت EL شرایط لازم را دارند باید برای دریافت آن ثبت نام کنند؛ این مزایا تا 45 هفته ادامه خواهد داشت و می تواند تا پایان گرفتن مزایای CERB در تاریخ 3 اکتبر نیز ادامه داشته باشد.

🔴 دولت گفته است كه برنامه ها می توانند از طریق CRA MyAccount یا My Service Canada Account یا از طریق تماس با شماره رایگان كه هنوز اعلام نشده است ، انجام شوند.

🔴 پرداخت مالیات بهداشت کارفرما (EHT)، مالیات فروش استانی (PST)، مالیات شهرداری و منطقه ای، مالیات تنباکو، مالیات سوخت موتور، مالیات کربن تا بعد از 30 سپتامبر به تعویق افتاد. افزایش نرخ مالیات کربن استانی و PST که برای اول اپریل برنامه ریزی شده بود نیز به تعویق افتاد.
🔴 جهت بررسی گزینه های موجود برای تعویق پرداخت اقساط و بهره وام ها با موسسات مالی خود مشورت کنید تا بنا به شرایط شما، بهترین روش پرداخت یا حتی 6 چند ماه تعویق در پرداخت برایتان در نظر گرفته شود.
 
 
✅ در اینجا نگاهی به اقدامات انجام شده در سطح استان و منطقه اعلام شده است:

🟥 بریتیش کلمبیا: جان هورگان در 23 مارس اعلام كرد كه این استان در حال معرفی برنامه های حمایتی اضطراری بی سی، یک بار پرداخت 1000 دلار (بدون کسر مالیات) به افرادی که تحت پوشش بیمه اشتغال (EL) یا CERB هستند.
🔻پرداخت کمک هزینه اجاره بها تا سقف 500 دلار از طرف دولت استانی بریتیش کلمبیا
🔻از ابتدای ماه آوریل هیچ افزایش اجاره بهایی در بریتیش کلمبیا مجاز نیست و تعلیق پرداخت قبوض برق در بریتیش کلمبیا
🔻از اول آوریل به مدت 6 ماه، مهلت قانونی بدون بهره برای پرداخت ها شهریه های دانشجویان بریتیش کلمبیا اعمال شد

🟥 آلبرتا: هرکسی در آلبرتا که به دلیل مبتلا شدن به کرونا یا مراقبت از شخصی که مبتلا به این بیماری در خانه قرنطینه شده است، می تواند نسبت به دریافت کمک های قرنطینه اضطراری استان اقدام کند. در 18 مارس اعلام شده است که این برنامه پرداخت های یک بار 1.146 دلار را ارائه می دهد. برنامه ها 25 مارس افتتاح شده است.

🟥 ساسکاچوان: ساکنین ساسکاچوان که به آنها دستور داده شده اند که قرنطینه شوند و واجد شرایط حمایت از فدرال نباشند، می توانند برای برنامه حمایتی استان ، که در 20 مارس اعلام شده است، ثبت نام کنند و در طی دو هفته 900 دلار در دریافت کنند. این استان گفته است كه این امر به نفع كارگران خود اشتغالی خواهد بود.

🟥 منیتوبا: از تاریخ 2 آوریل، دولت این استان هیچ کمک مالی مستقیمی برای ساکنان آسیب دیده از COVID-19 اعلام نکرده است.
 
 
🟥 انتاریو: دولت انتاریو 25 مارس اعلام کرد که به والدین کودکانی که تحت تأثیر تعطیلی مدارس و مهدکودک ها هستند ، یکبار کمک هزینه پرداخت می کند. این پرداخت ها برای هر کودک تا سن 12 سالگی 200 دلار یا در صورتی که برای کودک نیازهای ویژه در نظر گرفته شود 250 دلار خواهد بود.
🔻سالمندان کم درآمد نیز شاهد افزایش در پرداخت های معمول خود از استان به مدت شش ماه خواهند بود
🔻برخی از خانواده ها واجد شرایط دریافت حمایت از پرداخت قبض های هیدرو، خواهند بود و دسترسی به برنامه پشتیبانی درآمد Ontario Works نیز گسترش خواهد یافت.

🟥 کبک: در کبک ، کسانی که به دلایل بحران کرونا قادر به کار نیستند و مجوز دریافت کمک های فدرال را ندارند، می توانند به برنامه کمک هزینه ای موقت استان که 19 مارس افتتاح شد برای کارگران مراجعه کنند. دریافت کنندگان هر هفته به مدت چهار هفته 573 دلار دریافت می کنند.

🟥 نیوبرانزویک: کارگرانی که به دلیل شرایط اضطراری COVID-19 در نیوبرانزویک شغل خود را از دست داده اند، از جمله خود اشتغالی ها، واجد شرایط پرداخت یکبار 900 دلار هستند. استان 24 ماه مارس این پرداخت ها را اعلام کرد و گفت که آنها با هدف ایجاد شکاف بین فقدان کار و مزایای فدرال شروع به کار کرده اند. برنامه های کاربردی نیز باز هستند.

🟥 نوا اسکوشیا: نوا اسکوشیا ها در 20 ماه مارس با هر پرداخت 50 دلار اضافی دریافت می کنند.

🟥 جزیره پرنس ادوارد: هر کسی که در این استان زندگی و کار می کند ، در هر ساعت یا کمتر 25 دلار درآمد کسب می کند و در زمان بین 13 مارس و 31 مارس شغل خود را از دست داده است واجد شرایط دریافت کارت هدیه 100 دلاری برای Sobeys است. به گفته استان ، شرکت غول مواد غذایی در بودجه این برنامه کمک می کند.
🔻سایر اقدامات اعلام شده در P.E.I. شامل 750 دلار برای ایجاد فاصله بوجود آمده بین بیکاری و اولین پرداخت مزایای فدرال ، حداکثر 250 دلار در هفته برای کارگرانی که شغل خود را حفظ کرده اند اما در ساعات کمتری فعال هستند و یک صندوق برای خود اشتغالی ها با پرداخت حداکثر 500 دلار در هفته.

🟥 نیوفاندلند و لابرادور: دولت استانی در نیوفاند لند و لابرادور 14 مارس اعلام کرد که کارفرمایان بخش خصوصی خسارات را جبران می کند تا اطمینان حاصل کند که کارمندان در طول بحران ویروس همه گیر کرونا بدون پرداخت حقوق نروند.
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Saba

  1. Do you know what holiday it is today?
    We are used to the fact that we know only religious and public holidays and celebrate only them.
    I found out about this only yesterday after visiting the site https://whenisholiday.com/.
    It turns out that every day there are from 2 to 10 different holidays that surround us and make our lives happier.
    Here is one of the holidays that will be today:
    https://whenisholiday.com/america/when-is-national-law-enforcement-day-2018.html
    https://whenisholiday.com/america/when-is-national-no-bra-day-2017.html
    https://whenisholiday.com/america/when-is-national-air-max-day-2018.html
    https://whenisholiday.com/europe/when-is-national-girlfriends-day-2017.html
    https://whenisholiday.com/america/when-is-national-taco-day-2017.html

    0

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا