ویزای گاردین کانادا

زمان مطالعه: 8 دقیقه

به نظر می رسد که ویزای گاردین کانادا یکی از مسیرهای میان بر و ساده برای رسیدن به کشور کانادا باشد.

 
 
📍اگر شخصی زیر سن 18 سال جهت تحصیل در کالج و مدارس کانادا اقدام میکند حتما باید تحت حمایت و تکفل یک شخص بالغ به ادامه تحصیل بپردازد، البته این شخص در کانادا می تواند از اعضای خانواده آن شخص و نزدیکان و اقوام آن باشد و در غیر اینصورت یک شخص در کانادا با عنوان قیم انتخاب شود و بعنوان گاردین معرفی شود.
📍 این ویزا اصولا برای والدین یا قیم کودکان و نوجوانانی صادر می شوند که فرزندان زیر 18 یا 19 سال خود را برای تحصیل به کشور کانادا اعزام می کنند و تمایل دارند که در روند مهاجرتی فرزندان، آن ها را همراهی کنند.
 

💢 شرایط دریافت ویزای گاردین کانادا 2020 :

📌 بر اساس قوانین مهاجرتی کشور کانادا، در صورتی والدین بیولوژیکی می توانند برای اخذ ویزای گاردین کانادا اقدام نمایند که فرزند زیر 18 سال آنها متقاضی تحصیل در مدارس یا کالج های کانادا بوده و درصدد اخذ ویزای تحصیلی کانادا باشد.
📌 تنها در اینصورت است که والدین به عنوان گاردین می توانند با اخذ ویزای مهاجرتی مربوطه به کشور کانادا مهاجرت کرده و اقامت این کشور را اخذ نمایند. در اینصورت والدین به عنوان سرپرست و قیم آن دانش آموز محسوب می شوند. اما مراحل این فرآیند در سال 2020 از قرار زیر می باشد.
 
 
 

💢 مدارک لازم برای اخذ ویزای گاردین کانادا :

🔻 متقاضیان ویزای گاردین کانادا بایستی دعوت نامه ای برای اعضای خانواده خود تهیه کرده و مدارک زیر را جهت اخذ این ویزا ارائه دهند:
🔺 مشخصات متقاضی یا دانش آموز (نام، نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و تاریخ تولد)
🔺 نامه پذیرش
🔺 فرم تقاضای ویزای گاردین برای والدین دانش آموز
🔺مشخص نمودن مدت زمان اقامت این اشخاص در کانادا
🔺یک نسخه از مجوز تحصیلی دانش آموز
🔺 یک نسخه از مجوز کار (در صورت وجود) گواهی تمکن مالی (در صورت دعوت از همسر یا فرزند و همراهی آنها حین تحصیل)
🔺 ارائه گردش حساب
🔺 اسنادی که بیان گر وضعیت فعلی متقاضیان باشد.
🔺 ارائه تأیید نامه ثبت نام از دفتر ثبت نام این اشخاص
🔺ارائه نامه بورسیه تحصیلی دانش آموز

💢 نکات مربوط به ویزای گاردین کانادا :

🖍️ والدین دانش آموزان که اقدام به اخذ ویزای گاردین میکنند، بایستی درخواست اقامت قانونی خود را در کنسولگری سفارت کانادا قبل از ترک کشور مبدا ارسال نمایند. این کار را می‌توانند هنگام درخواست تحصیل دانش آموز انجام دهند.
🖍️ گاهی اوقات کالج یا مدارس کانادا برای اخذ ویزا گاردین و تحصیل، نامه ای در خصوص حمایت از دانش آموزان به سفارت صادر می کند تا به روند اخذ ویزا کمک کند.
🖍️ اگر دانش آموز نتواند یا نخواهد والدین خود را به عنوان کاستودین معرفی کند، می‌تواند از خانواده‌هایی که قیم دانش آموزان می‌شوند، اطلاعات کافی را کسب نماید.

 

💢 اما برای اخذ این نوع ویزای کشور کانادا، والدین نیازمند اطلاع از شرایط و مدارک لازم هستند. همچنین اطلاع از هزینه های کنسولی اخذ ویزا نیز از اهم موضوعات محسوب می شود که ما در جدول زیر به این موارد اشاره می کنیم:

💢 نکات مربوط به ویزای گاردین کانادا :

🔺 ویزای گاردین کانادا جهت ادامه تحصیل امر سهل و آسانی نخواهد بود اما این موضوع بسیار مهم و حساس بوده و نیاز به کسب اطلاعات دقیق و بروز از اداره مهاجرت کانادا می باشد. بر فرض مثال گاهی اوقات خود کالج و مدرسه برای تحصیل و اخذ روادید گاردین، نامه ای جهت سفارش و حمایت از دانش آموزان خطاب به سفارت صادر کرده که به اخذ ویزا گاردین کانادا کمک می نماید.
🔺 اگر خود دانش آموز نتواند و یا نخواهد والدین خود را جهت ویزای گاردین کانادا معرفی کند، میتواند از اطلاعات مربوط به این موضوع در خود کالج ها و دانشگاه استفاده کند، اصولا خود مدارس و کالج های کانادا خانواده هایی را در کانادا دارند و معرفی می کنند تا این خانواده ها به عنوان گاردین و قیم آن فرزند مسولیت وی را قبول کرده و امکاناتی را در اختیار او قرار دهند. وجود ویزای گاردین در نظام کانادا مفهوم فرهنگی اجتماعی است و زمان اقدام فرد جهت ویزای گاردین بسیار مهم است.
🔺 در بین گزینه های مربوط به ویزای گاردین و تحصیل در مدارس، هزینه های اخذ ویزای گاردین و وضعیت تحصیل دانش آموزان در کانادا نسبت به سایر کشورها به مراتب مناسب تر و پایین تر است.

 

💢 هزینه تحصیل در مدارس کانادا :

📌 بسیاری از متقاضیان و دانش آموزانی که جهت ادامه تحصیل در مقاطع دبیرستان کانادا اقدام می کنند این سوالات را دارند که هزینه تحصیل در مدارس کانادا،‌ در استان های مختلف کانادا متفاوت است و آیا از نظر آموزشی با کشورهایی نظیر استرالیا و انگلیس برابر است و یا هزینه های تحصیل دانش آموزان در کالج ها و مدارس کانادا پایین تر و یا بیشتر است.
📌 جهت این دسته از متقاضیان عزیز عرض کنیم که در حقیقت هزینه های تحصیل در مدارس و کالج های کانادا برای فرزندان زیر 18 سال در مدارس روزانه بین 13000$ تا 14000$ (دلار کانادا) خواهد بود و اگر متقاضی تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا باشند هزینه ای از 20000$ (دلار کانادا) به بالا دارند که این هزینه شامل تحصیل و اکومودیشن و اسکان فرزندان خواهد بود.

 

💢 تبدیل ویزای گاردین به ویزای کار در کانادا :

⭕ اگر شغل ایده‌ال خود را در کانادا پیدا کردید، بعد از ارسال درخواست شغل در صورتی که پیشنهاد کاری را دریافت کرده باشید، می‌توانید ویزای گاردین را به ویزای کاری تبدیل کنید. همچنین اگر مدرک آیلتس داشته باشید، می‌توانید از امتیاز دانشجو بودن در این کشور استفاده کرده و ویزای گاردین را به ویزای دانشجویی تبدیل کنید.
⭕ در این صورت اگر فرزند داشته باشید، هزینه تحصیل او رایگان می‌شود. همچنین با این شرایط در حالی که همسرتان نیز اجازه کار در خاک کانادا را خواهد داشت، می‌توانید او را هم به عنوان همراه به کانادا ببرید.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا