پیش بینی مشاغل برتر فناوری کانادا برای سال 2020

زمان مطالعه: 6 دقیقه
نگاهی به مشاغل رشته کامپیوتر که به منظور تقاضای زیاد و کارفرمایان نیروی کار فنی ماهر طراحی شده اند امسال استخدام می شوند

تقاضای زیاد برای استعدادهای فناوری در کانادا در سال 2020 آغاز می شود ، زیرا کارشناسان اقدام به پیش بینی چشم انداز این بخش برای سال جدید می کنند.

کمبود نیروی کار در بازار کار در حوزه فناوری، برنامه های مهاجرتی بریتیش کلمبیا و انتاریو را به تلاش برای استخدام نیروی کار در این حوزه واداشته است. در سال ۲۰۱۹، برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا، پایلوت فناوری خود را تا ژوئن سال ۲۰۲۰ تمدید کرد، و برنامه مهاجرت استانی انتاریو نیز، برگزاری پذیرش ها را برای متقاضیان مهاجرت که دارای سابقه کار در حوزه فناوری هستند، به طور ویژه آغاز کرد.
🔗 خبر صدور دعوتنامه های اختصاصی انتاریو برای متقاضیان رشته های فناوری

«در حال حاضر نیروی کار ماهر برای این موقعیت های شغلی وجود ندارد. واقعا با کمبود نیروی کار مواجهیم.»
وی همچنین بیان کرد: «مطئناً داشتن مهاجرانی که این مشاغل را بر عهده بگیرند، سرمایه ای کلیدی به شمار می رود. این مسئله بسیار مهم است.»

Patrick Poulin ، ریاست بخش کارمندان Randstad کانادا

Randstad Canada،
یک شرکت مشاوره منابع انسانی، پیش بینی های خود را برای سال ۲۰۲۰ در حوزه مشاغل مورد نیاز حوزه فناوری و همچنین مهارت های مورد نیاز و حقوق های مربوطه را در کانادا منتشر کرده است.
🔹 لازم به ذکر است حوزه فناوری برخی از رقابتی ترین حقوق ها را در کانادا عرضه می کند. در سال ۲۰۲۰ متوسط حقوق سالیانه در این حوزه، ۸۱،۷۵۰ دلار تخمین زده می شود. انتظار می رود افراد کم درآمد شاغل در این حوزه، سالیانه به طور متوسط ۵۵،۰۰۰ دلار حقوق دریافت کنند. حقوق افراد با درآمدهای بالا در این حوزه نیز ممکن است سالیانه به ۱۴۰،۰۰۰ دلار برسد.

 

 

✔ استعدادهای حوزه فناوری در مراکز اصلی شهری مانند تورنتو، مونترال و ونکوور بسیار مورد توجه خواهند بود. 🔗کار در کانادا

☑ صفحه اینترنتی Randstad اعلام کرد: «در صورت داشتن مهارت های فناوری (به ویژه توانایی برنامه نویسی به زبان های رایج مانند جاوا (Java)، پایتون (python) و زبان های مختلف C-based) به راحتی می توانید کارفرمایان خود را در بسیاری از بزرگترین شهرهای کانادا بیابید.☑

 

 

🔻 مشاغل حوزه فناوری مورد نیاز در کانادا 🔻
طبق گفته Randstad، انتظار می رود ۸ موقعیت شغلی زیر در کانادا بسیار مورد استقبال قرار گیرند:

۱٫ برنامه نویسان و توسعه دهندگان
👨‍💻 توسعه دهندگان حرفه ای با مهارت های برنامه نویسی وب (front and back end) مورد توجه ویژه هستند، گرچه برای مهارت های برنامه نویسی و کدگذاری در هرجایی تقاضای زیادی وجود دارد. کارفرمایان با آگاهی از زبان های برنامه نویسی مانند جاوا، پایتون و NET به دنبال توسعه دهندگان ماهر هستند.

۲٫ مدیران پروژه IT
👩‍💻 تقاضا برای این موقعیت شغلی از سال گذشته در کانادا افزایش یافته است. کارفرمایان به دنبال دارندگان مهارت های مدیریت پروژه به ویژه درPMP،PMI یا متخصصان تصدیق شده Agile هستند.

۳٫ تحلیل گران تضمین کیفیت
👨‍💻 این جایگاه شغلی نیز از مشاغلی است که انتظار می رود در سال جاری 2020 تقاضا برای آن بالا باشد. تحلیل گران تضمین کیفیت، کاربر پسند بودن و بی نقص بودن نرم افزارها را تضمین می کنند.


۴٫ تحلیل گران داده
👩‍💻 تحلیل گران داده انبوه اطلاعات خامی را که شرکت ها برای راه اندازی کسب و کار خود جمع آوری می کنند، تبدیل به دانشی جدید می کنند تا با استفاده از آن مدیران بتوانند تصمیمات مناسب تری اتخاذ کنند. از آنجاییکه کسب و کارها به طور فزاینده ای بر داده ها متکی اند، انتظار می رود تقاضا برای این موقعیت شغلی نیز افزایش یابد.

۵٫ تحلیل گران مشاغل IT
👨‍💻 در سال جاری برای تحلیل گرانی که در حوزه فناوری و تجزیه و تحلیل نرم افزار تخصص دارند، تقاضای بالایی وجود دارد. وظیفه صاحبان این مشاغل شکل دادن و بهینه سازی سیستم های کسب و کار و نرم افزارها برای کارآمدی مؤثر آن ها می باشد.

۶٫ مهندسان ارشد نرم افزار
👩‍💻 تقاضا برای مهارت های برنامه نویسی و توسعه دهندگان به ویژه در سطح ارشد، بسیار زیاد است. Randstad اظهار کرد: «کارفرمایان به جای استخدام و ارتقای مهندسین نرم افزار متوسط و تازه کار خود، به دنبال متقاضیانی هستند که در حال حاضر تجربه بالایی دارند«

۷٫ مدیران شبکه
👨‍💻 مدیران شبکه تضمین می کنند که همه چیز برای کارمندان و مشتریان، به سهولت اجرا می شود. مدیران شبکه بر شبکه IT کارفرمایان و تنظیمات آن نظارت کرده و سرورها و تجهیزات شبکه را مدیریت می کنند.

۸٫ متخصصان پشتیبانی فنی
👩‍💻 انتظار می رود امسال تقاضا برای افراد ماهر در زمینه پشتیبانی مشتری افزایش یابد. مادامیکه تکنولوژی در زندگی روزمره رواج بیشتری می یابد، نیاز به متخصصان توانا در کمک و پشتیبانی از کسب و کارها و مشتریانی که با مشکلات فنی، سخت افزاری و یا نرم افزاری مواجه اند نیز رو به فزونی است.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا