اخذ تصمیمات مهم در ماه اکتبر

زمان مطالعه: 5 دقیقه

دو رویداد مهم در ماه اکتبر سیستم مهاجرت کانادا را برای سالهای آتی معین خواهد کرد.

نامه ای توسط نخست وزیر کانادا، آقای جاستین ترودو به وزیر مهاجرت ، آقای مارک مندیچینو نوشته می شود که این نامه شامل اولویت های جدید مهاجرت به کانادا بوده و به زودی در هفته آینده منتشر خواهد شد.

 

 

⭕ مهاجرت به کانادا :

🛑 ماه اکتبر به زودی آغاز می شود. قرار است در این ماه دو اتفاق مهم، سرنوشت سیستم مهاجرتی کانادا را در سه سال آینده مشخص سازد.
🛑 اولین رویداد، دستورالعملی است که توسط آقای ترودو می بایست به وزیر مهاجرت کانادا ابلاغ شود. در این دستورالعمل، اولویت های جدید مهاجرتی کشور کانادا توسط آقای ترودو اعلام خواهد شد. انتظار می رود که این دستور العمل در هفته اول ماه اکتبر انتشار یابد.
🛑 رویداد دوم، تدوین «پلن سطح مهاجرت 2021-2023 » می باشد. این طرح، مشخص خواهد ساخت که کانادا در سه آینده، برای چند مهاجر جدید اقامت دائم صادر خواهد کرد. انتظار میرود که این طرح تا پایان ماه اکتبر منتشر شود.

 

 

⭕ دستور العمل جدید مهاجرت کانادا :

🛑 در این نامه، در هر 2 الی 4 سال یکبار، نخست وزیر این کشور، مسئولیت ها و وظایف اعضای کابینه این کشور را به آنها ابلاغ می کند. بر همین اساس، نخست وزیر در نامه ای به وزیر مهاجرت این کشور مشخص خواهد نمود که در زمینه مهاجرت، باید چه سیاستهایی را در پیش بگیرند و نحوه ی عملکرد اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC اعلام خواهد شد. نکته حائز اهمیت در دستورالعمل اعلامی به وزیر مهاجرت این است که بر خلاف سنت همیشگی، در طول همین یکسال گذشته، برای دومین بار است که آقای ترودو، دستورالعمل های این وزارتخانه را به وزیر مربوطه ابلاغ می نماید. به این جهت که دستورالعمل های اجرایی جدید، حاوی سیاستها و اولویت های متفاوت از دستورالعمل قبلی بوده است.

 

⭕ برنامه مهاجرت 2021-2023 کانادا :

🛑 بعلاوه، در ماه آینده قرار است برای دومین بار در طول یکسال گذشته، « طرح سطح مهاجرت 2021-2023» اعلام و منتشر شود. اعلام این طرح، یکی از الزامات قانونی دولت کانادا می باشد. همچنین مشخص می کند که در سه سال آینده و در هر سال چه تعداد مهاجر جدید پذیرفته می شود و سهم هریک از روش های مهاجرتی، چه میزان باشد. نکته ای مهم که درباره این است قرار است منتشر شود، این است که این طرح بر اساس شرایط کرونا می باشد زیرا شیوع کرونا بر اقتصاد کانادا تاثیر داشته و پذیرش مهاجران جدید می تواند در کوتاه و یا بلند مدت اوضاع اقتصادی این کشور را تاثیر بسزایی داشته باشد.
🛑 مندچینو موکداً در خصوص تعهد کانادا به مهاجران در طول دوره شیوع اذعان و تأکید داشته است. این تعهد ها توسط دراوهای پیاپی اکسپرس انتری که IRCC در حال انجام آن است، نشان دهنده صدور دعوتنامه برای افرادی که درخواست اقامت دائم دارند، می باشد.

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا