الزام ارائه برنامه قرنطینه 14 روزه دانشجویان بین‌المللی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

🔻کانادا می گوید دانشجویان بین المللی هنوز به ارائه طرح قرنطینه 14 روزه نیاز دارند

 

اخبار مهاجرت کانادا: دانشجویان بین المللی که در کانادا فرود می آیند، هنوز هم باید 14 روز برنامه قرنطینه داشته باشند ، اما دیگر نیازی به سه شب اقامت در “هتل قرنطینه” تعیین شده توسط دولت پس از 9 اوت نخواهند داشت.
“دولت کانادا مزایای فوق العاده اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی دانشجویان بین المللی را برای کانادا به رسمیت می شناسد و تأیید می کند که برای دانشجویانی که تحصیل در کانادا را فراتر از گرفتن مدرک یا دیپلم انتخاب می کنند ، مزایایی دارد.”
مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) در بیانیه ای که روز دوشنبه منتشر شد ، اشاره كرد.

“به همین دلیل ، در سراسر همه گیر ، IRCC تلاش کرده است تا دانشجویان بین المللی را با ایجاد انواع تغییرات موقتی، از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای دانشجویان بین المللی که از خارج از کشور به صورت آنلاین تحصیل می کنند ، در خود جای دهد و شرایط را تسهیل بخشد.”
هنگامی که اتاوا روز دوشنبه باز شدن مرز خود را طی سه هفته دیگر اعلام کرد، اما بلافاصله ، در 9 آگوست شروع به کار نمی کنند.

🔷تا آن زمان ، مسافران واکسینه نشده ای که به کانادا پرواز می کنند باید در حالی که منتظر نتایج COVID-19 خود هستند ، اقامت سه شبانه خود را در هتل انجام دهند.

 

 

 
 
 

مسافران واکسینه نشده پس از 9 آگوست هنوز در هنگام ورود به آزمایش COVID-19 نیاز دارند.

حتی پس از اجرایی شدن قوانین جدید در تاریخ 9 آگوست ، مسافران واکسینه نشده همچنان تحت آزمایش اجباری COVID-19 کانادا و آزمون پیگیری هشت روز بعد خواهند بود.

در اوج فعالیت و تغییر قوانین ، اتاوا می خواهد اطمینان حاصل کند که دانشجویان بین المللی فراموش نکنند که پس از ورود هنوز مجبور به ارائه یک طرح قرنطینه 14 روزه هستند.
اطلاعات مربوط به طرح قرنطینه قبل از سفر به کانادا باید در ArriveCAN ارسال شود.
IRCC روز دوشنبه اعلام كرد: “يك دانشجوي بين المللي بايد يك برنامه قرنطينه 14 روزه داشته باشد البته در صورتي كه در مرز مشخص شود كه تمام شرايط لازم براي معافيت از قرنطينه را ندارد.”
طبق دستورالعمل های دولت کانادا ، “واکسیناسیون کامل” به این معنی است که مسافر حداقل 14 روز قبل از ورود به کانادا ، واکسن COVID-19 – یا ترکیبی از واکسن ها – را که توسط دولت کانادا پذیرفته شده است ، دریافت کرده است. در حال حاضر ، این واکسن ها توسط Pfizer-BioNTech ، Moderna ، AstraZeneca / COVISHIELD و Janssen (جانسون و جانسون) تولید و مورد تایید می باشند.

🔴 مسافران همچنین باید اثبات واکسیناسیون را به ترجمه معتبر انگلیسی یا فرانسه ارائه دهند.

 

 


 

 

دانشجویان بین المللی واکسینه شده جهت بهره مندی از پروتکل های اطمینان بخش

دانشجویان بین المللی کاملاً واکسینه شده از جمله اولین دانشجویانی بودند که به محض آزمایش منفی COVID-19 ، بدون نیاز به دو هفته در قرنطینه ماندن به کانادا آمدند.
تحت تدابیری که از 5 ژوئیه اجرایی شد ، اولین اقدامات آزمایشی برای بازگشایی کانادا به برخی از مسافران واکسینه شده کاملاً واکسینه شده در کانادا اجازه داد تا برای دور زدن نیاز فدرال به قرنطینه یا در روز هشتم تست COVID-19 را دادن را انجام دهند. مسافران واکسینه شده کامل که از طریق هواپیما وارد می شوند دیگر نیازی به اقامت در هتل های معین شده دولت ندارند.
آرامش محدودیت های مسافرتی در اوایل ژوئیه شهروندان و ساکنان دائمی را تحت پوشش قرار داد ، به علاوه مواردی که مشمول معافیت های موجود می شوند ، به شرط آنکه تست منفی داشته باشند.
“این اولین مرحله از رویکرد احتیاطی ما برای کاهش اقدامات مرزی کانادا است. در حال حاضر ما مرزهای خود را بیش از این باز نمی کنیم. “وزیر امور بین الملل دومینیک لوبلانک در اوایل ماه جاری گفت.

“دولت کانادا به کار خود در سطح جهان از طریق سازمان بهداشت جهانی (WHO) و همچنین از نزدیک با استانها ، سرزمین ها ، شرکای بومی و مقامات آمریکایی برای پیشبرد به سمت بازگشایی به روشی که برای هر دو کشور ایمن است ادامه می دهد.”

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا