متوسط قیمت اجاره خانه کانادا در ماه مارس

زمان مطالعه: 8 دقیقه

متوسط قیمت اجاره خانه کانادا در ماه مارس 2022

نگاهی دقیق تر به متوسط قیمت اجاره گزارش شده برای ماه مارس 2022 در سراسر منطقه تورنتو بزرگ، ونکوور می اندازیم. بر اساس داده های جمع آوری شده از وب سایت های متعدد لیست گزارش های اجاره خانه برای شناسایی و به اشتراک گذاری داده ها و روند اصلی بازار ، برای کمک به آگاهی و آموزش صاحبخانه و مستاجر به طور یکسان است.

مشاوره رایگان تحصیلی از طریق واتساپ (9453 - 551 - 343 - 1+)

گزارش اجاره خانه تورنتو در ماه مارس 2022

March 2022 Toronto Rent Report

در ماه مارس میانگین اجاره منطقه تورنتو بزرگ پس از افزایش 112 دلاری بین ژانویه و فوریه اندکی کاهش می یابد. در این ماه، علیرغم افزایش قیمت نسبتاً قابل توجه در جوامع مختلف در سراسر GTA، میانگین قیمت یک واحد تک خوابه و بدون مبلمان 18 دلار کاهش یافته است.

 

  • میانگین قیمت اجاره برای واحدهای یک خوابه بدون مبله در منطقه تورنتو بزرگ اندکی کاهش یافته است و در مارس 2022 به 1772 دلار رسیده است.
  • برامپتون بار دیگر کم‌هزینه‌ترین محله در GTA برای اجاره است، به طور متوسط ​​1525 دلار در این ماه.
  • واحدهای مبله به طور متوسط 42 دلار در ماه ارزانتر از واحدهای غیر مبله در منطقه بزرگ تورنتو هستند.
 

 

روند اجاره تورنتو

پس از جهش شدید ماه فوریه، میانگین اجاره آپارتمان های یک خوابه بدون مبلمان در GTA تا حد زیادی کاهش یافته است، اگرچه قیمت ها در این ماه در سطح 1766 دلار باقی مانده است – کاهش 18 دلاری نسبت به فوریه.

این عقب نشینی جزئی احتمالاً فقط یک دوره آرام معمولی است، اگرچه هنوز خیلی زود است که بگوییم روند نزولی شکل خواهد گرفت یا خیر.

 

متوسط اجاره خانه تورنتو مبله در مقایسه با غیر مبله

ما همچنان به نظارت دقیق تفاوت قیمت در روند اجاره GTA ادامه می دهیم و به تفاوت قیمت بین واحدهای مبله و غیر مبله نگاه می کنیم.

بار دیگر، ما شاهد این هستیم که واحدهای مبله یک خوابه به طور متوسط ارزان تر از همتایان غیر مبله خود هستند – که دومی در فوریه امسال 42 دلار ارزان تر است.

تجزیه شهر

  • برامپتون همچنان ارزان‌ترین شهرداری GTA است و مرکز شهر تورنتو پس از جهش قیمت Etobicoke در این ماه، بار دیگر گران‌ترین شهر است.
  • پس از کاهش اندکی قیمت ها در این ماه، یک واحد یک خوابه بدون مبلمان در برامپتون اکنون با میانگین تنها 1525 دلار قابل خرید است. در Downtown، همان نوع واحد با قیمت 2003 دلار، تفاوت 478 دلاری دارد.

از آنجایی که جوامع مختلف انتاریو بسیار متنوع هستند، ما GTA را به شهرها و شهرداری‌های مختلف آن تقسیم می‌کنیم تا تفاوت قیمت را در انواع فهرست‌بندی مشاهده کنیم: واحدهای یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه، بدون مبله و مبله.

  • هر دو واحد یک خوابه مبله و غیر مبله در مرکز شهر تورنتو اکنون بیش از 2000 دلار در ماه اجاره بها دارند که به ترتیب 2053 دلار و 2003 دلار است.
  • اجاره واحدهای مبله ارزان تر از واحدهای غیر مبله در بسیاری از جوامع GTA، از جمله مارکهاو، میمپسیس، می باشد. وان-ریچموند هیل. واحدهای دو خوابه مبله به طور متوسط ​​گرانتر از واحدهای سه خوابه در مرکز شهر تورنتو هستند.

میانگین اجاره خانه در محله های مختلف تورنتو (یک، دو و سه خوابه)

مبله

بدون مبله

میانگین اجاره حومه/خارج  از GTA

برای این شهرها، Oshawa با 1605 دلار کمترین هزینه اجاره برای یک واحد تک خوابه غیرمبلمان را داشت، در حالی که Oakville با 2020 دلار گرانترین اجاره را داشت.

شرایط اجاره خانه در کانادا
بهترین شهرهای کانادا جهت خرید خانه برای افراد مجرد
اپلیکیشن ها و وب سایت های خرید خانه در کانادا

گزارش اجاره خانه ونکوور در ماه مارس 2022

March 2022 Vancouver Rent Report

قیمت اجاره بهای ونکوور بار دیگر در حال افزایش است، با میانگین اجاره بها در سراسر منطقه از فوریه 16 دلار دیگر، به 1856 دلار برای ماه مارس.

 

  • میانگین قیمت اجاره برای یک واحد تک خوابه و بدون مبله در ونکوور اکنون 1856 دلار است که 16 دلار نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است.
  • Langley کم‌هزینه‌ترین شهر ونکوور از نظر هزینه اجاره به ازای هر واحد فضا است، با تنها 1.72 دلار در هر فوت مربع در این ماه علی‌رغم افزایش 14.52 درصدی.
  • نورث ونکوور گران‌ترین شهر برای اجاره واحدهای تک خوابه و غیرمبلمان با قیمت 2210 دلار برای مارس 2022 است.

متوسط اجاره در ونکوور

میانگین اجاره ونکوور با ادامه روند صعودی بی‌امان خود، 16 دلار دیگر از فوریه افزایش یافته است.

در این ماه، قیمت اجاره بهای ونکوور حتی بیشتر از مرز 1800 دلار افزایش یافته است و در ماه مارس به 1856 دلار رسیده است. بار دیگر، بیشتر افزایش‌های عمده قیمت‌ها از خارج از ونکوور صورت گرفت، جایی که قیمت اجاره بها در این ماه تا حد زیادی ثابت ماند. مناطقی مانند Langley، Coquitlam و North Vancouver در این ماه شاهد پیشرفت های نسبتا قابل توجهی بودند، به ویژه برای واحدهای بدون مبلمان و یک خوابه.

 

اجاره به ازای هر فوت مربع

در ماه مارس، کم‌هزینه‌ترین شهرها برای متراژ مربع، لنگلی، ساری و کوکیتلام هستند، در حالی که گران‌ترین شهرها، بدون تعجب، خود ونکوور است.

به طور کلی، متوسط اجاره هر فوت مربع در مترو ونکوور 2.52 دلار است در حالی که در تورنتو 2.11 دلار است.

اکثر اجاره‌کنندگانی که جامعه را تشکیل می‌دهند بین 25 تا 34 سال سن دارند.

تجزیه شهر

میانگین اجاره ونکوور در سراسر منطقه بسیار متفاوت است، بنابراین ما داده‌های خود را بر اساس شهرداری/شهر تقسیم‌بندی کرده‌ایم تا هزینه‌های یک، دو و سه خوابه را برای واحدهای مبله و غیرمبله در مناطق مختلف مقایسه کنیم.

  • واحدهای سه خوابه مبله در ونکوور اکنون برای مارس 2022 به طور میانگین 4999 دلار قیمت دارند.
  • Surrey  با میانگین تنها 1449 دلار در این ماه، کم هزینه ترین شهر برای لیست های یک خوابه غیرمبلمان است.
  • ونکوور شمالی در ونکوور و ونکوور غربی در این ماه در صدر قرار دارد. گران ترین واحدهای تک خوابه بدون مبله – به طور متوسط 2210 دلار.

میانگین اجاره خانه در محله های مختلف ونکوور (یک، دو و سه خوابه)

غیر مبله

مبله

گران ترین شهرهای کانادا

ونکوور با میانگین 1856 دلار در مترو ونکوور، گران‌ترین مکان برای اجاره در کانادا از نظر واحدهای تک خوابه بدون مبله است. میانگین اجاره بها در تورنتو در ماه مارس امسال به طور مشابه با 1772 دلار بالا است، اگرچه ویکتوریا با 1835 دلار در رتبه دوم این ماه قرار دارد.

در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
   
5/5
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا