معافیت نیروی کار خارجی از دادن بیومتریک

زمان مطالعه: 5 دقیقه

معافیت از سوی کانادا برای نیروی کار خارجی از انجام بیومتریک در خارج از کشور

⭕ اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC به منظور کمک به اتباع خارجی برای ورود به کانادا در طول دوره ویروس کرونا، تسهیلاتی را ارائه می دهد.

◾ چنانچه نزدیکترین محل برای انجام بیومتریک متقاضیان در طول دوره شیوع ویروس کرونا بسته باشد، طبق اعلام امروز اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC اعلام کرده است که سیاستی مقطعی برای معافیت نیروی کار خارجی موقت در برخی از بخشها که نیاز به سنجش بیومتریک می باشد را در نظر گرفته است.
◾ این نیروی کار خارجی موقت TFW اگر به عنوان راننده کامیون و یا در بخش های بهداشت، کشاورزی، غذایی در کانادا فعالیت داشته باشند، معاف خواهند بود.
◾ این اداره خاطر نشان می کند که بسیاری از این کارگران، بیومتریک خود را در کانادا زمانی که به فعالیت مشغول بوده اند ، انجام داده اند. با این وجود، همچنان با حفظ امنیت و سلامت عموم کانادا برای جمع آوری بیومتریک نیروی کار خارجی اقدام خواهد شد.

 

⭕ پس از ورود به کانادا چه اتفاقی می افتد؟

◾ پس از ورود به کانادا، از نیروی کار خارجی موقت TFW درخواست می شود که بیومتریک خود را درنقطه ورود خود به کانادا POE انجام دهند.
◾علاوه بر این ، برای اطمینان از اینکه آنها برای هدف خاصی به کانادا وارد شده اند، توسط آژانس خدمات مرزی کانادا CBSA در نقطه ورود به کانادا مونیتور و کنترل خواهند شد. طبق دستورالعمل های جاری، ورود به کانادا برای کار در این کشور، سفر ضروری تلقی خواهد شد.
◾ پس از ورود، نیروی کار خارجی موقت TFW می بایست طبق قانون برای مدت 14 روز خود را درقرنطینه نگه دارند.

 

⭕انعطاف پذیری بیشتر توسط اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC

◾IRCC همچنین اعلام کرده است، افرادی که در حال حاضر با شیوع کووید -19 قادر به ارائه بیومتریک خود در خارج از کشور نیستند، زمان ارائه آنها تمدید خواهد شد.
◾ حتی اگر نامه دستورالعمل بیومتریک فردی نشان دهد که وی بین 30-90 روز فرصت برای ارائه بیومتریک خود دارد، نیازی به نگرانی برای از دست دادن آخرین مهلت ارائه برای درخواست ویزای خود نداشته باشد.
◾ چنین افرادی تا زمانی که محل های جمع آوری مجدد فعالیت خود را از سرگیرند، نیازی به انجام بیومتریک خود ندارند.
◾ این سازمان ( IRCC ) مجدداً تأکید کرده است که به دلیل مفقودی اسناد، هردرخواستی که هم اکنون در حال انجام می باشد، بسته اعلام نشده و یا رد نخواهد شد ؛ بنابراین IRCC سیاست گذاری متنوعی را معرفی و انعطاف پذیری بیشتری را در طول شیوع ویروس کووید -19 برای اسکان اتباع خارجی ارائه می نماید.

 
 

⭕در مورد بیومتریک

◾ به طور کلی، بیومتریک برای اتباع خارجی که متقاضی دریافت ویزای توریستی، ویزای تحصیلی و یا کاری ( بجزاتباع آمریکایی )، با موقعیت پناهندگی، اقامت دائم ، ثبت بازدید کننده یا تمدید ویزای تحصیلی و یا تمدید مجوز کار نیاز می باشد.

◾ این افراد اثرانگشت، عکس و هزینه های مربوطه را ارائه خواهند داد. کانادا بیومتریک ها را برای تأیید سریع و دقیق هویت مسافران خارجی به منظور تسهیل ورود آنان به این کشور را جمع آوری می کند.

IRCC پردازش فوری را به صورت موردی بررسی میکند. کسانی که احساس می کنند پرونده آنها فوری است می توانند با بخش مهاجرت در IRCC.Rescheduling-RVreporteCOVID.IRCC@cic.gc.ca تماس بگیرند.

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا