کالج دانشگاه دومینیکن ( Dominican University College)

زمان مطالعه: 5 دقیقه

کالج دانشگاه دومینیکن ( Dominican University College)

کالج دانشگاه دومینیکن (DUC) (به فرانسوی Collège universitaire dominicain) یک دانشگاه دو زبانه است که در سال 1900 در اتاوا ،انتاریو، کانادا تاسیس شده است. این دانشگاه از سال 2012 وابسته به دانشگاه کارلتون بوده است.

کالج دانشگاه دومینیکن با بیش از ۱۰۰ سال تجربه، سیاست خاصی در پذیرش دانشجویان خود داشته و آن‌ها را بر اساس سوابق تحصیلی پیشینشان انتخاب می‌کند.

دومینیکن مدرک کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری مدنی و پاپی در زمینه فلسفه و الهیات و … ارائه می دهد و سعی در معرفی قانون و اصول علمی و اخلاقی، فرهنگ‌ها و ادیان دارد.

همچنین این دانشگاه با دانشگاه های آکسفورد، بروکلی در کالیفرنیا و دانشگاه های وابسته به پاپ در رم ،سنت توماس ارتباط دارد.

دانشجویان با تحصیل در این دانشگاه می‌توانند از تجربه‌ی چند فرهنگی و چند زبانه‌ی غنی بهره مند شوند.

از مواردی که دانشجویان را به این دانشگاه جذب می کند می توان به کوچک بودن کلاسها، متدهای آموزش خلاقانه، ارائه رشته‌های بورسیه و بالا بودن میزان پذیرش (70-60%) و استخدام اساتید مجرب اشاره کرد.

در کالج دانشگاه دومینیکن فرصت تحقیق و کار برای دانشجوها به راحتی مهیا شده و دومینیکن با تخصص خود در فلسفه و الهیات به جستجو و تحقیق در یک محیط کاملاً دو زبانه می پردازد و یک تجربه آموزشی منحصر به فرد در آن ارائه می شود.

قابل توجه است برخی از دانشجویان در حین تحصیل در کتابخانه و یا به عنوان دستیار در حوزه‌ی تحقیق و تدریس مشغول به کار می‌شوند.

دوره های موجود در دانشگاه دومینیکن

اسممقطعشهریه (USD)
Bachelors in Business AdministrationBachelors31200.00
Bachelors in Computer ScienceBachelors31200.00
Bachelors of Arts in Digital JournalismBachelors31200.00
MBA ProgramMasters24428.00
Master of Science in Information ManagementMasters17074.00
MBA-Master of Social Work Dual DegreeMasters34200.00

مدارک و شرایط لازم پذیرش از کالج دانشگاهی دومینیکن کانادا

هزینه‌ی اپلای ۱۲۰ دلار کانادا است. به خاطر داشته باشید که این مبلغ غیرقابل استرداد است.

بعد از اتمام اپلای، برای پیگیری باید درخواست شماره‌ی پذیرش را برای خودتان ثبت کنید.

اپلیکیشن متقاضیان تحصیل در رشته‌ی الهیات باید شامل رزومه و انگیزه نامه باشد. متقاضی باید توضیح بدهد که آیا این رشته مدنظر او با سوابق آکادمیک او مطابقت دارد یا خیر و برای شروع این رشته چه دوره‌های مقدماتی را گذرانده است.

کارشناسی ارشد

  • کسب مدرک کارشناسی با حداقل معدل B+
  • نیازمندی‌های زبان انگلیسی
  • ارایه رونوشت‌های رسمی (مدارک دانشگاهی) به دپارتمان پذیرش دانشگاه (اگر مدارک به زبان غیر انگلیسی و فرانسوی باشند باید توسط یک مترجم رسمی ترجمه شوند.)
  • انگیزه نامه

دکترا

  • کسب مدرک کارشناسی ارشد با حداقل معدل +B
  • نیازمندی‌های زبان انگلیسی
  • (اگر مدارک به زبان غیر انگلیسی و فرانسوی باشند باید توسط یک مترجم رسمی ترجمه شوند.)
  • نمونه رایتینگ (۱٬۵۰۰ واژه)
  • انگیزه نامه
  • ۲ عدد معرفی‌نامه یا توصیه‌نامه (باید توسط معرف مستقیماً به دپارتمان پذیرش ایمیل شوند.)
  • رزومه آکادمیک

ددلاین درخواست پذیرش

  • کارشناسی

دانشجویان بین‌المللی برای ترم پاییز تا قبل از اواخر مارس و  برای ترم زمستان تا قبل از اواخر جولای می‌توانند اقدام به پذیرش کنند.

 

  • کارشناسی ارشد و دکترا

به دانشجویان بین‌المللی توصیه می‌شود برای ثبت‌نام در رشته‌های کارشناسی ارشد و دکترا درترم پاییز تا قبل از اواخر مارس و ترم زمستان تا قبل از اواخر جولای اقدام به درخواست کنند.

دانشجویان ایرانی که پروسه ویزا را در پیش دارند باید زودتر اقدام به درخواست نمایند تا فرصت کافی برای تکمیل مراحل پذیرش را داشته باشند.

بورسیه تحصیلی

برای ادامه تحصیل در دانشگاه های کانادا، انواع مختلف بورسیه و کمک‌هزینه تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی وجود دارد. برخی از این بورسیه‌ها توسط دولت کانادا تأمین می‌شوند، برخی دیگر را مؤسسات خصوصی ارائه می‌دهند و برخی از دانشگاه های کانادا نیز بورسیه‌های مخصوص خود رادارند.

این بورسیه‌ها هرکدام شرایط خاص و ددلاین اپلای خود رادارند و اکثراً رقابتی هستند و به دانشجویانی تعلق می‌گیرند که سابقه دانشگاهی چشمگیری داشته باشند. برای اطلاعات بیش‌تر به صفحه بورسیه در کانادا مراجعه کنید.

الزامات زبان و آزمونها

سوالات و نظرات خود را درباره کالج دانشگاه دومینیکن بنویسید و برای اطلاع از نحوه پذیرش و تحصیل در برترین دانشگاه ها و موسسات آموزشی در رشته های مورد علاقه خود با ما از طریق اکانت های زیر در ارتباط باشید:

در تلگرام و واتساپ با شماره:  9453 551  343 (+1) 

در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
    
0

نویسنده این مطلب: Saba

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا