دعوت ساسکاچوان از نیروی فنی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

ساسکاچوان به تازگی بزرگتری دراو استانی خود را از ماه فوریه تا کنون برگزار کرده و منتخبین را در سه شغل فناوری مد قرار داده است.

 

🟥 در 15 سپتامبر، ساسکاچوان در مجموع 621 نامزد را برای درخواست نامزدی استانی برای اقامت دائم کانادا دعوت کرده است.

🔺برنامه نامزد مهاجرت استانی ساسکاچوان SINP از طریق دو زیر مجموعه نامزدها گروه بین المللی ماهر خود را دعوت کرده است:

1. اکسپرس انتری
2. مشاغل مورد نیاز

🔺 برای دعوت شدن در این دراو، داوطلبین از دو زیرمجموعه های زیر می بایست پروفایل های Expression of Interest (EOI ) با SINP ارسال نمایند. آنها همچنین می بایست در یکی از سه حرفه اعلامی زیر تجربه کاری داشته باشند:


1. مهندسان و طراحان نرم افزار (NOC 2173)
2. برنامه نویسان و توسعه دهندگان رسانه های تعاملی (NOC 2174)
3. طراحان و توسعه دهندگان وب (NOC 2175)
 
 
⭕ داوطلبان دعوت شده در هر دو دسته دارای ارزیابی اعتبار اسنادی بوده که مدارک، دیپلم ها و گواهینامه های خارجی با مدارک کانادایی مقایسه می شوند.
⭕ SNIP با استفاده از سیستم EOI اقدام به انتخاب کاندیداهایی می کند که بیشترین پتانسیل برای موفقیت در بازار کار منطقه ای را داشته باشند.
⭕ داوطلبان باید تعهد خود را برای ایجاد زندگی در ساسکاچوان با به عرضه کردن تجربه کار، تحصیلات، توانایی و مهارت زبان، سن و ارتباطاتشان با استان، نشان دهند.
⭕ از این پنج عامل برای ارزیابی داوطلبان و در نظر گرفتن امتیاز از 100 در شبکه ارزیابی امتیازات بین المللی نیروی کار متخصص استفاده می کند. سپس برای داوطلبان با بالاترین امتیاز، دعوتنامه برای درخواست نامزدی استانی ساسکاچوان صادر خواهد شد.
 
 
🛑 حداقل امتیاز مورد نیاز در دراو 15 سپتامبر برای هر دو زیر گروه 68 بوده است. کسانی که دعوتنامه را با حداقل نمره دریافت کرده اند، ارتباط در استان و یا حداقل 10 سال سابقه کار و معیار زبان CLB 8 را می بایست ارائه می نمودند. بقیه حداقل به امتیاز 69 نیاز داشتند.
🛑 در آخرین سری از دعوتنامه ها، ساسکاچوان 455 دعوتنامه برای نامزدهایی که پروفایل خود را در Express Entry Pool فدرال داشتند، را صادر کرد. سیستم فدرال Express Entry مجموعه نامزدهای سه برنامه اصلی مهاجرت برای کلاس اقتصادی کانادا را مدیریت می کند.
🛑 اگر کاندیداهای موجود در Express Entry Pool اقدام به تکمیل درخواست برای EOI ساسکاچوان نمایند، در سیستم ارزیابی SINP امتیاز 68 را کسب نمایند، ممکن است در آخرین دراو دعوت شده باشند. به داوطلبین Express Entry که برای برنامه استانی ساسکاچوان درخواست داده و انتخاب استانی شان را دریافت نموده است، 600 امتیاز اضافی نسبت به امتیاز سیستم جامع رتبه بندی CRS تعلق خواهد گرفت.
🛑 این امتیاز در واقع درخواست آنان را برای اقامت دائم در دراور بعدی اکسپرس انتری فدرال را تضمین خواهد کرد، زیرا اکثر نامزدهای انتخابی با امتیاز 400 دعوت می شوند. آخرین دراو اکسپرس انتری با امتیاز حداقل 472 دعوت شده است. همین مورد برای هریک از برنامه های استانی کانادا که با Express Entry همسو می باشد، صدق خواهد کرد.
 
 

❌ مشاغل مورد نیاز زیر مجموعه ها:



📌 مشاغل زیر مجموعه مورد نیاز برای داوطلبانی مهاجرتی که فایل پروفایل Express Entry هستند، باز خواهد بود.

📌 166 داوطلب برای مشاغل مورد نیاز این برنامه دعوت شده اند تا برای نامزد استانی درخواست خود را ارائه نمایند و مانند زیر مجموعه Express Entry ، نامزدها برای انتخاب به نمره استانی 68 نیاز خواهند داشت.
 
 
 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا