محدودیت های سفر به کانادا

زمان مطالعه: 6 دقیقه

کانادا محدودیت های سفر بین المللی را به مدت 30 روز دیگر تمدید می کند.

 
📍 با شیوع ویروس کرونا و الزامات اجباری قرنطیه، محدودیت های سفر تا پایان ماه سپتامبر تمدید می گردد.

📍 از آنجائیکه ویروس کرونا به عنوان تهدیدی برای امنیت عمومی محسوب می شود، کانادا برای ورود مسافران خارجی و بین المللی محدودیت های سفر را برای مدت یک دیگر ماه تمدید می کند.

📍 محدودیت های سفر اکنون تا 30 سپتامبر تمدید می شود. این سومین بار است که کانادا محدودیت های مسافرتی را از ابتدای ماه مارچ تمدید می کند. دولت فدرال به صورت ماهانه با بررسی آخرین وضعیت ویروس کرونا، سیاست های سفر را برنامه ریزی و تنظیم می کند.

📍 علاوه بر این، دستور قرنطینه اجباری که از ماه مارچ در حال اجرا بوده است نیز تمدید گردیده است.

📍 مسافران مجاز برای ورود به کانادا نیز می بایست 14 روز در قرطنیه سپری کنند.
 

📣 به رقم توئیتر وزیر امنیت عمومی کانادا آقای Blair :

🖍️ دولت کانادا محدودیت هایی را برای سفر بین المللی تا پایان ماه سپتامبر 2020 برای جلوگیری از گسترش Covid-19 در جوامع کانادایی در نظر گرفته و اعمال می نماید.

🖍️ شهروندان کانادایی و دارندگان اقامت دائمی که در حال بازگشت به کانادا هستند، همچنان تحت اقدامات دقیق و سختگیری برای قرنطینه خواهند بود.
 
 

🔔 چه کسانی می توانند وارد کانادا شوند؟

🔻 بر اساس اعلام وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا IRCC گروههای زیر از محدودیت های سفر معاف هستند:

🔘 شهروندان کانادایی
🔘 دارندگان اقامت دائم
🔘 برخی از افرادی که برای اقامت دائم تأیید شده اند.
🔘 برخی از نیروهای کار موقت خارجی
🔘 برخی از دانشجویان بین المللی واعضای درجه یک خانواده های شهروندی کانادایی و اقامت دائم (همسران یا شرکای قانونی ، فرزندان وابسته، فرزندان تحت تکفل ، فرزندان وابسته، والدین ، ناپدری /نامادری ، سرپرستان و یا معلمان)
 
 
 

 

 

 

🔺 کانادا هنوز در حال پذیرش مهاجران است.
🔺 کانادا همچنان از مهاجرانی که با جذب به بازار کار، به بهبود اوضاع اقتصادی کانادا کمک می کنند، استقبال می کند. در ماه گذشته کانادا برای پناهجویانی که در قسمت مراقبتهای بهداشتی کار می کنند، به دنبال راهی جهت اقامت دائم آنها بوده است.
🔺 IRCC همچنین سیاست موقت را پیشنهاد می کند که بر اساس آن افرادی که دارای وضعیت ویزیتوری هستند و دارای پیشنهادات کاری کانادایی هستند، می توانند بدون نیاز به ترک کشور، درخواست مجوز کار نمایند.
🔺 برنامه های مهاجرتی نیز همچنان فعال هستند و از نامزدهای مهاجرت دعوت می شود تا اقدامات بعدی را به سمت اقامت دائم پیش ببرند.
🔺 اکثر ITA هایی که تا کنون توسط اکسپرس انتری صادر شده است.

 

📌 اگرچه تعداد درخواستهای اقامت دائم پذیرفته شده در کانادا در مقایسه با این زمان در سال گذشته هنوز در کاهش است، اما بر اساس آخرین اطلاعات IRCC، دولت فدرال تا کنون بیش از هر سال دعوت نامه ITA از طریق اکسپرس انتری را صادر کرده است.
📌 در ماه آگوست چهار دراو اکسپرس انتری برگزار شده است. کانادا از طریق هر برنامه فدرال تحت اکسپرس انتری که شامل برنامه نیروی متخصص ماهر فدرال، برنامه معاملات فدرال و کلاس تجربه کانادایی است، از کاندیداها دعوت به عمل آورده است.
📌 کانادا همچنان دراو Express Entry را با هدف دریافت کنندگان برنامه نامزدهای استانی PNP برگزار نمود. نامزدهای اکسپرس انتری که نامزدی استانی به آنها اهدا می شود، به طور خودکار 600 امتیاز سیستم جامع رتبه بندی اضافی اعطا می شود و بدین ترتیب دریافت ITA موثرا تضمین می گردد.
📌 دراوهای استانی PNP که توسط استانی های بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان، مانیتوبا ، انتاریو و جزیره پرنس ادوارد در این ماه برگزار شد.

 

🔎 آینده مهاجرت به کانادا :

🖋️ اگرچه چالش های جهانی از قبیل شیوع کووید -19، که علاوه بر اقتصاد کانادا بر اقتصاد جهانی نیز تأثیر گذاشته است، اما دولت فدرال و عموم مردم کانادا هنوز از نظر مهاجرت کاملا مثبت هستند.
🖋️ خارجی ها معمولا هنوز کانادا را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند، براساس گزارشات حاصله، مشکلات اقتصادی در کانادا به اندازه کشور مبدأ زیاد محسوس نیست. در عین حال، رکود اقتصادی در کشورهای خارجی ممکن است شرایط آمدن آنها را به کانادا با مشکل مواجه سازد.
🖋️ دولت کانادا همچنین باید اقتصاد و جو سیاسی را ارزیابی نماید تا شرایط برای تصمیم گیری اهداف مهاجرت بعد از سال 2020 چگونه خواهد بود. کانادا تا ابتدای نوامبر از برنامه چند ساله مهاجرت خود رونمایی می کند.

 

 

 

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

 

 

کانال تلگرام گروه کانادا از ایران

 
در شبکه های اجتمائی به مابپیوندید
 
0

نویسنده این مطلب: Sarah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا