نویسنده
خرید خانه در کانادا آسان نیست بخصوص با داشتن یک درآمد و تاجایی که می توانید دور بریتیش کلمبیا و انتاریو را خط بکشید. درست است که این استان ها لحاظ کیفیت زندگی در سطح بالایی قرار دارند اما ابرای خرید خانه مناسب نمی باشند زیرا با توجه به میزان در آمد و هزینه ها و همچنین قیمت های بالای مسکن در این استانها کسانی که قصد خرید خانه را دارند دچار کمبود بودجه می شود.
سایت املاک و مستغلات Zoocasa ، ارزان ترین خانه ها را برای متقاضیان خرید خانه در کانادا براساس متوسط درآمد شهروندان کانادایی با محدوده سنی 25 - 64 سال لیست کرده است.
در این بررسی ها و مطالعات مشخص شده است که ارزان ترین بازارهای مسکن برای یک فرد مجرد در مناطق Prairies یا Atlantic قابل دسترسی است و شهر رجاینا در استان ساسکاچوان در رده اول ارزانترین شهر قرار گرفته و شهرهای سنت جان و ادمونتون نیز در رده های بعدی قرار دارند
متوسط در آمد در این مناطق حدود 58،823 دلار است و میانگین خرید خانه 284،424 دلار ،یعنی برای خرید یک خانه در آمدی حدود 38،798 دلار نیاز است که با توجه به میانگین در آمد حدود 20 هزار دلار مازاد برای خرید باقی میماند.
شهرهایی مانند ونکوور و تورنتو نیز در رده گرانترین شهرها قرار گرفته اند که خرید خانه با این در آمدها به هیچ وجه امکان پذیر نیست.میانگین خرید خانه در ونکور حدود 1،019،600 دلار و در تورنتو 748،328 دلار است !! در این شهرها با توجه به میانگین درآمدها برای خرید خانه دچار کمبود هزینه میشوند.


فهرست گران ترین و ارزان ترین شهرهای کانادا برای خرید مسکن افراد مجرد بر اساس میانگین درآمد
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments