نویسنده

در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری، استان منیتوبا دعوتنامه های جدید برای متقاضیان مهاجرت صادر کرد

    استان مانیتوبا در تاریخ 31 ژانویه 2019 در سیستم اکسپرس انتری دومین دراو خود را برای متقاضیان مهاجرت که جزء دسته های کارگر ماهر خارج از کشور،کارگر ماهر ساکن در استان مانیتوبا و تحصیلات بین المللی قرار دارند صادر کرد.

    ☑️برنامه مهاجرتی مانیتوبا که با نام MPNP شناخته می شود، 456 دعوت نامه برای متقاضیان اقامت دائم که جزء این سه دسته می باشند صادر کرده است.

    ☑️MPNP برای انتخاب این متقاضیان از سیستم اظهار علاقمندی (Expression of Interest) استفاده می کند.

    ☑️ دولت مانیتوبا از فارغ التحصیلان واجد شرایط که علاقمند به مهاجرت از روش مهاجرتی تحصیلات بین المللی هستند درخواست می کند قبل از ارسال فرم یک جلسه ارائه اطلاعات ثبت کنند.
    ☑️در سیستم EOI متقاضیان هنگام ساخت و تکمیل پروفایل خود در برنامه MPNP به سوالاتی در زمینه های سن ، تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسوی ،تحصیلات ،تجربه کار و از جمله عوامل دیگر پاسخ می دهند.

    ☑️پس از طی این مراحل متقاضیان واجد شرایط امتیاز بندی می شوند و برای متقاضیانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند دعوتنامه LAA صادر خواهد شد.

    ☑️لازم به ذکر است که سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا میباشد و از سه روش کارگر ماهر فدرال ،مشاغل دارای مهارت و تجربه کار کانادایی بر اساس امتیاز متقاضیان، مهاجر جذب می کند . این متقاضیان بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی ،سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می شوند و با توجه به بالاترین امتیاز ITA برای آنها صادر می شود.

    ☑️متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در این برنامه مهاجرتی می بایست در سیستم اکسپرس انتری و سیستم EOI برنامه مهاجرت استانی پروفایل داشته باشند. در پذیرش 31 ژانویه برای متقاضیان اکسپرس انتری که جزء کارگر ماهرخارجی بودند 299 دعوتنامه نامه LAA صادر شد و پایین ترین امتیاز متقاضیان 572 بود.

    ☑️و دیگر متقاضیانی که برای آنها دعوتنامه صادر شده است می بایست دارای پروفایل اکسپرس انتری معتبر و کد شغلی معتبر و حداقل شش ماه سابقه کار درمشاغلی که استان مانیتوبا در آن تقاضای بالا داشته است ،باشند گروه دوم از متقاضیان کارگران خارجی ماهر که در این پذیرش دعوتنامه نامه دریافت کردند واجد شرایط زیر بودند:

    • در منیتوبا دارای بستگان نزدیک بودند و یا در این استان سابقه کار و تحصیل داشتند

    • در یکی از مشاغل اعلام شده در فهرست مشاغل مورد نیاز منیتوبا حد اقل شش ما سابقه کار داشتند

    • مهارت های زبانی شان حد اقل معادل نمره 5 CLB/NCLC بوده است

    ☑️برنامه مهاجرت استانی منیتوبا برای 124 متقاضی در دسته ی کارگر ماهر ساکن منیتوبا با حد اقل امتیاز 575 دعوتنامه صادر کرد

    ☑️همچنین 17 دعوتنامه دیگر برای متقاضیان دسته ی تحصیلات بین المللی صادر شد
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments