نویسنده
در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری که در تاریخ 20 ژوئن 2019 برگزار شد کانادا برای 3350 متقاضی دعوتنامه صادر کرد تا بتوانند درخواست خود را برای اقامت دائم ارائه بدهند در این پذیرش حداقل امتیاز ها به 462 رسید که نسبت به پذیرش قبلی کاهش 3 امتیازی به چشم میخورد از تاریخ 29 می تا کنون حداقل امتیازها رو به کاهش می باشد و این دومین پذیرش متوالیست که با کاهش امتیاز همراست .

سیستم اکسپرس انتری متقاضیان اقامت دائم در سه دسته مهاجرتی Federal Skilled Worker Class، Federal Skilled Trades Class، Canadian Experience Class مدیریت می کند و براساس عواملی مانند تحصیلات ، سن ، سطح زبان انگلیسی و فرانسه ، سابقه کار و... متقاضیان را امتیاز بندی می کند . متقاضیانی که بالاترین امتیاز را در سیستم جامع رتبه بندی دریافت کنند برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد

با توجه به انجام منظم دو دراو اخير در فاصله هاي دو هفته اي ،مينيمم امتيازها نسبت به دراو تاريخ 29 مي ماه ،هشت امتياز کاهش يافت .اين امر بيانگر اهميت فاصله بين دراوها هست .از انجايي که دراو 29 مي ماه تقريبا به فاصله يک ماه از دراو قبلي انجام شد،باعث صعود امتيازها تا رنج 470 شد.ولي همانطور که پيش بيني شده بود،باانجام منظم دراو،اين امتياز کاهش پيدا کرد.پيش بيني ميشود اگر دراوها همچنان منظم ادامه يابند رنج امتياز ها به کانال 450 برگردد.
 
 
تاکنون تعداد 41800 دعوتنامه در سال 2019صادر شده که عدد قابل توجهي هست.نمودار زير تعداد دعوتنامه هاي صادر شده در سال هاي گذشته و تارگت امسال و سال اينده رو نشان ميدهد.سير صعودي تعداد دعوتنامه ها،اميد رو براي مهاجران بيشتر ميکند.
 
 
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments