نویسنده
دو برنامه جدید مهاجرتی آزمایشی بصورت ۴ ماهه برای پرستاران خانگی در کانادا


✅ از چهارم مارچ تا چهارم جولای برای اخذ اقامت دائم پرستاران خانگی که پس از ٣٠ نوامبر ٢٠١۴ وارد کانادا شده اند برنامه جدید بازگشایی میشود .

✅ اداره مهاجرت فدرال اعلام کرد در نظر دارد دو برنامه ۵ ساله آزمایشی دیگر که امکان پذیرش همسر و فرزندان این پرستاران خانگی را مهیا می نماید را باز کند تا فرزندان و همسر ان این پرستاران خانگی نیز بتوانند پس از دوسال به اقامت دائم دست یابند.
این برنامه مهاجرتی شامل پرستاران خانگی می شود که از طریق برنامه Canada’s Temporary Foreign Worker Program سابقه کار کسب کرده اند و سابقه کار آنها طبق دسته بندی ملی مشاغل کانادا با گروه ناک های شغلی 4411 و 4412 مطابقت داشته باشد.

🔴 گروه 4411: پرستاران خانگی کودکان Home Child Care Providers
🔴 گروه 4412: کارکنان مراقبت کننده خانگی Home Support Workers


این برنامه مهاجرتی موقت برای آندسته از پرستارانی می باشد که قصد دارند خارج از استان کبک زندگی کنند و واجد شرایط زیر هستند :

در زمان ارائه درخواست به غیر از ویزای کاری LCP ویزای کار در کانادا دارا باشند و یا درخواست تمدید ویزای کاری خود را داده باشند.
سابقه کارآنها باید بعد از 30 نوامبر سال 2014 و حداقل 12 ماه به صورت تمام وقت در یکی از دو گروه شغلی فوق یا ترکیبی از آنها باشد.
مدرک تحصیلی متقاضی حداقل دیپلم دبیرستان کانادا یا دبیرستان خارجی باشد و در صورت خارجی بودن مدرک میبایست مدارک تحصیلی خود را ارزیابی و معادل سازی نماید.
مهارت های زبانی آنها حداقل معادل CLB/NCLC 5 در زبان های انگلیسی یا فرانسوی باشد .


این دو برنامه جایگزین برنامه های مراقبت از کودکان و مراقبت در منزل از بیماران نیازمند خدمات ویژه مراقبتی و درمانی خواهد شد و شامل دو گروه زیر است :

1️⃣ برنامه آزمایشی مراقبت های خانگی از کودکان برای متقاضیانی که قادر به تعویض شغل خود به صورت سریع هستند.

2️⃣ ویزای کار باز (Open Work Permit) برای همسران و مجوز تحصیل (Study Permit) برای فرزندان وابسته به متقاضیان این برنامه مهاجرتی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments