نویسنده
استان انتاریو 242 دعوتنامه جدید خود را برای متقاضیان نیروی ماهر فرانسوی زبان اکسپرس انتری صادر کرد.
انتاریو، از 242 متقاضی سیستم اکسپرس انتری خود در اولین جمعه دعوتنامه های مربوط به اکسپرس انتری سال جدید از طریق برنامه مهاجرتی French-Speaking Skilled Workerدعوت کرد تا در دراو برگزار شده در جمعه 9 ژانویه شرکت کنند.

این جریان یکی از سه مسیر مهاجرتی انتاریو است که با سیستم Express Entry مطابقت دارد، که منبع اصلی کارگران ماهر خارجی در کانادا است.
درباره جریان نیروی کار ماهر فرانسوی زبان
جریان نیروی کار ماهر فرانسوی زبان در انتاریو به برنامه نامزد مهاجران استان OINP ، اجازه می دهد تا در Pool اکسپرس انتری را برای داوطلبانی که واجد شرایط این جریان هستند جستجو کنند.
▪ از بین سایر الزامات، داوطلبان باید بتوانند زبان فرانسه را در معیار زبان کانادایی (CLB) سطح 7 یا بالاتر بفهمند، بخوانند، بنویسند و صحبت کنند. آنها همچنین باید بتوانند انگلیسی را در سطح 6 یا بالاتر CLB دارای هر چهار مهارت باشند.

▪ OINP گفت که 242 متقاضی سیستم اکسپرس انتری که در دراو 9 ژانویه به آنها پيام هاي ابراز علاقه مندي (NOI)فرستاده شده است نیز دارای امتیازات سیستم جامع رتبه بندی (CRS) از 433 تا 472 بودند.
▪ نتیجه نهایی برآورد حداقل نمرات، اختلاف تنها یک امتیاز پایین تر از حداقل امتیاز 473 در آخرین دراو اکسپرس انتری برگزار شده در تاریخ 8 ژانویه بوده است.

- توجه فرمایید برای این دسته نیازی به داشتن پیشنهاد کاری نیست.

متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) امتیاز انها به حداقل امتیاز برسد با انتخاب شدن از طرف استان 600 امتیاز اضافی کسب کنند و این امر باعث میشود تا در دوره بعدی برای آنها دعوتنامه برای اخذ اقامت دائم صادر شود.


✴ برای بررسی شرایط واجد شرایط بودن و روند درخواست برنامه سیستم کارآفرینی OINP، به این صفحه اختصاصی مراجعه کنید.
✴ برای کسب اطلاعات بیتشر در مورد شرایط لازم دسته های OINP لطفا به این صفحه اختصاصی مراجعه کنید.

برنامه نامزد مهاجرت انتاریو (OINP) به کارگران خارجی ، دانشجویان بین المللی و سایر افراد با مهارت ، تجربه و آموزش مناسب اجازه می دهد تا برای نامزدی برای اقامت دائم در انتاریو درخواست کنند.
برنامه تحت نظارت دولت انتاریو با همکاری دولت فدرال از طریق مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) است. این برنامه برای کمک به این استان جهت رفع نیازهای بازار کار و توسعه اقتصادی آن طراحی شده است.

OINP از سه دسته ساخته شده و هر دسته به چندین جریان تقسیم می شوند:
- پیشنهاد شغلی کارفرما
- سرمایه انسانی
- کسب و کار

اگر سوالات کلی در مورد سیستم OINP دارید میتوانید از طریق ایمیل های زیر بپرسید:
ontarionominee@ontario.ca
business.immigration@ontario.ca (فقط برای جریان کارآفرینان)

شرایط مناسب برای برنامه استانی انتاریو

photo_2019-11-16_13-43-03
برای اینکه نامزدی خود را از طریق جریان نیروی کار ماهر فرانسوی زبان انتاریو در نظر بگیرید، اولین قدم این است که بدانید آیا واجد شرایط استخر ورود به سیستم Express هستید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سیستم اکسپرس انتری و شرایط لازم آن به این لینک مراجعه فرمایید.

 

انتاریو از طریق برنامه مهاجرتی خود OINP افراد واجد شرایط را جهت اعطای اقامت دائم کانادا جذب می کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments