نویسنده
برنامه استانی آلبرتا برای متقاضیان اکسپرس انتری 115 دعوتنامه صادر کرد.
در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری استان آلبرتا از 115 متقاضی با نمرات CRS حداقل 350 امتیاز در برنامه استانی برای اقامت دائم کانادا دعوت کرد.
دراوهای انجام شده از طریق برنامه های مهاجرتی استانی که مطابق با سیستم اکسپرس انتری هستند، اغلب متقاضیان با نمرات پایین CRS را دعوت می کنند.
جزئیات پذیرش 9 اکتبر توسط برنامه مهاجرت استانی آلبرتا (AINP) منتشر شد. AINP برنامه مهاجرت استانی آلبرتا بخشی از برنامه مهاجرت استانی PNP کاناداست که به استان های شرکت کننده اجازه می دهد هر ساله تعداد مشخصی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم کانادا انتخاب کنند.
کلیه استان ها و مناطقی که PNP در آن شرکت میکنند حداقل دارای یک مسیر مهاجرتی است که به سیستم اکسپرس انتری کانادا مرتبط هستند و این مجموعه متقاضیان را برای سه برنامه اصلی مهاجرت نیروی کار ماهر کانادا مدیریت می کند: دسته نیروی کار ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی، که از سراسر جهان بر اساس امتیازات و معیارهای خود مهاجر جذب می کنند. سیستم اکسپرس انتری به نامزدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی، سن، تحصیلات و سابقه کار و ارتباط با استان ساسکاچوان امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش های بعدی از صف انتظار EOI انتخاب می شوند.

دراو 9 اکتبر به گونه ای برگزار شد که در آن AINP سه دوره انتخاب را از طریق مسیر اکسپرس انتری آلبرتا خود انجام داد.
مسیر اکسپرس انتری آلبرتا به برنامه AINP اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری به دنبال نیروی کار ماهر خارجی که در آلبرتا دارای ارتباطات قوی هستند و یا در شغلی شاغل هستند که از اولویت های توسعه اقتصادی استان حمایت می کند جستجو کند.
داوطلبانی که تحت عنوان اکسپرس انتری تایید شوند، می توانند 600 امتیاز اضافی را زیرنظر سیستم جامع امتیازدهی (CRS) در دراو بعدی فدرال اکسپرس انتری کسب کنند. به این صورت با کسب 600 امتیاز متقاضیان در بهترین شرایط جهت دریافت دعوتنامه دور بعدی این برنامه قرار می گیرند.



🔹 AINP ذکر کرده است احتمالا دعوت نامه هایی را برای متقاضیان اکسپرس انتری صادر کند که:
- یک پیشنهاد شغلی در آلبرتا و سابقه کاری دارد/ یا
- فارغ التحصیل یک موسسه تحصیلات تکمیلی کانادا باشد/ یا
- دارای نسبت فامیلی مانند والدین، فرزند و خواهر و برادر باشد که در آلربتا زندگی می کند.

🔹 عوامل زیر ممکن است احتمال انتخاب متقاضی را کاهش دهد:
- پروفایل اکسپرس انتری ضرف سه ماه منقضی می شود.
- متقاضیان اکسپرس انتری مشغول اشتغال در مشاغلی باشند که در لیست غیرمجاز این استان باشد یا مشاغلی که در لیست مشاغل دستمزد بالا یا پایین استان هستند و یا هر شغلی که در حال حاضر دارای حجم بالایی از ثبت نام در سیستم AINP را دارد.

صدور ۳۷۴ دعوتنامه اکسپرس انتری آلبرتا

sdfadfa


✔ در آخرین دراو فدرال اکسپرس این استان، حداقل امتیاز 400 بود، با این حساب حداقل نمره 350 به صورت قابل توجهی دوباره پایین تر است.

🔹 با صدور دراو 9 اکتبر، مجموع دعوتنامه های صادر شده توسط برنامه مهاجرت استانی آلبرتا AINP تا اینجای سال 2019 به 203/6 رسانده است.

برای اطلاع بیشتر از اخبار استانهای کانادا اینجا کلیک کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments