نویسنده
برنامه استانی آلبرتا برای متقاضیان اکسپرس انتری 150 دعوتنامه صادر کرد.
در پذیرش 20 فوریه اکسپرس انتری استان آلبرتا از 150 متقاضی با نمرات CRS حداقل 300 امتیاز در برنامه استانی برای اقامت دائم کانادا دعوت کرد.
دراوهای انجام شده از طریق برنامه های مهاجرتی استانی که مطابق با سیستم اکسپرس انتری هستند، اغلب متقاضیان با نمرات پایین CRS را دعوت می کنند.
AINP برنامه مهاجرت استانی آلبرتا بخشی از برنامه مهاجرت استانی PNP کاناداست که به استان های شرکت کننده اجازه می دهد هر ساله تعداد مشخصی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم کانادا انتخاب کنند.
کلیه استان ها و مناطقی که PNP در آن شرکت میکنند حداقل دارای یک مسیر مهاجرتی است که به سیستم اکسپرس انتری کانادا مرتبط هستند و این مجموعه متقاضیان را برای سه برنامه اصلی مهاجرت نیروی کار ماهر کانادا مدیریت می کند: دسته نیروی کار ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی، که از سراسر جهان بر اساس امتیازات و معیارهای خود مهاجر جذب می کنند. سیستم اکسپرس انتری به نامزدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی، سن، تحصیلات و سابقه کار و ارتباط با استان ساسکاچوان امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش های بعدی از صف انتظار EOI انتخاب می شوند.


دراو 20 فوریه به گونه ای برگزار شد که در آن AINP سه دوره انتخاب را از طریق مسیر اکسپرس انتری آلبرتا خود انجام داد.
مسیر اکسپرس انتری آلبرتا به برنامه AINP اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری به دنبال نیروی کار ماهر خارجی که در آلبرتا دارای ارتباطات قوی هستند و یا در شغلی شاغل هستند که از اولویت های توسعه اقتصادی استان حمایت می کند جستجو کند.

داوطلبانی که تحت عنوان اکسپرس انتری تایید شوند، می توانند 600 امتیاز اضافی را زیرنظر سیستم جامع امتیازدهی (CRS) در دراو بعدی فدرال اکسپرس انتری کسب کنند. به این صورت با کسب 900 امتیاز متقاضیان در بهترین شرایط جهت دریافت دعوتنامه دور بعدی این برنامه قرار می گیرند.

آلبرتا تنها تا اینجای ماه فوریه تعداد 651 نامزد ورود به سیستم را دعوت کرد.



🔹 AINP ذکر کرده است احتمالا دعوت نامه هایی را برای متقاضیان اکسپرس انتری صادر کند که:
- یک پیشنهاد شغلی در آلبرتا و سابقه کاری دارد/ یا
- فارغ التحصیل یک موسسه تحصیلات تکمیلی کانادا باشد/ یا
- دارای نسبت فامیلی مانند والدین، فرزند و خواهر و برادر باشد که در آلربتا زندگی می کند.

🔹 عوامل زیر ممکن است احتمال انتخاب متقاضی را کاهش دهد:
- پروفایل اکسپرس انتری ضرف سه ماه منقضی می شود.
- متقاضیان اکسپرس انتری مشغول اشتغال در مشاغلی باشند که در لیست غیرمجاز این استان باشد یا مشاغلی که در لیست مشاغل دستمزد بالا یا پایین استان هستند و یا هر شغلی که در حال حاضر دارای حجم بالایی از ثبت نام در سیستم AINP را دارد.

جزئیات دو دراو آخر ژانویه استان آلبرتا

photo_2020-02-18_22-42-33


✔ امتیاز برش 300 در آخرین دوره دعوتنامه ها به طور قابل توجهی پایین تر از امتیازات برش برای قرعه کشی های انجام شده از طریق سیستم Express Entry در سال جاری است. به عنوان مثال ،داوطلبان دراو Express ورود امروز برای دریافت دعوت نامه درخواست (ITA) حداقل به 471 نمره CRS نیاز دارند.

برای اطلاع بیشتر از اخبار استانهای کانادا اینجا کلیک کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments