نویسنده
استان منیتوبا در آخرین دراو برای نامزد نیروی کار ماهر و دانشجویان بین المللی و متقاضیان اکسپرس انتری 230 دعوتنامه صادر کرد.
منیتوبا در دراو 21 نوامبر از 230 متقاضی مهاجرت از طریق برنامه استانی خود جهت اقامت دائم کانادا دعوت به عمل آورد. تا به الان منیتوبا 7141 توصیه نامه برای تقاضا یا LAA برای متقاضیان دسته نیروی کار ماهر در سال 2019 صادر کرده است..
در هفتاد و هفتمین پذیرش استان (EOI) روی متقاضیان دو از سه مسیر مهاجرتی برنامه نامزد استانی منیتوبا (Manitoba Provincial Nominee Program) متمرکز شده است: نیروی کار ماهر در استان منیتوبا – نیروی کار ماهر خارج از کشور – آموزش بین المللی.
Skilled Worker in Manitoba ، Skilled Worker Overseas و International Education
اکنون استان منیتوبا امسال (2019) در مجموع 7141 توصیه نامه برای درخواست (LAA) برای متقاضیان مهاجرت به کانادا در هر یک از این سه مسیر صادر کرده است. همچنین، از مجموع 230 توصیه نامه ای که این استان در 21 نوامبر صادر کرده است، تعداد دعوتنامه ها معروف به توصیه نامه برای درخواست (LAA) به شرح زیر تقسیم بندی شده اند:

- نیروی کار ماهر در استان منیتوبا:185
- نیروی کار ماهر خارج از کشور:16
- آموزش بین المللی: 29
همچنین 20 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری که در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل معتبر داشتند صادر شد.

دراو 7 نوامبر

monitoba
سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که مجموعه ای از نامزدها را در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر دنیا بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. داوطلبان بر اساس امتیازی که در سیستم جامع (CRS) کسب می کنند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. کلیت این سیستم به اینگونه است که برای نامزدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش های بعدی از صف انتظار EOI انتخاب می شوند.
داوطلبانی که تحت عنوان اکسپرس انتری تایید شوند، می توانند 600 امتیاز اضافی را زیرنظر سیستم جامع امتیازدهی (CRS) در قرعه کشی بعدی فدرال اکسپرس انتری کسب کنند.
🔹

نیروی کارماهر در منیتوبا


در مجموع، 185 توصیه نامه (LAA) برای متقاضیان علاقه مند به دسته نیروی کار ماهر (Skilled Worker) در استان منیتوبا که درخواست خودرا ثبت کرده اند، صادر کرد؛ این دسته مهاجرتی برای اخذ اقامت دائم کارگران ماهر خارجی موقت و فارغ التحصیلان بین المللی از موسسات آموزش عالی منیتوبا فراهم شده است.
از شرایط مهم آن، متقاضیان باید از طرف کارفرمای خود یک پیشنهاد شغلی تمام وقت و یا دائمی داشته باشند. درخواست (EOI) نیروی کار ماهر از 1000 امتیاز رتبه بندی می شوند و متقاضیان با بالاترین امتیاز، توصیه نامه (LAA) را دریافت می کنند.
کمترین امتیاز نیروی کار ماهر در دراو 21 نوامبر، 504 امتیاز بود.

🔹

نیروی کار ماهر خارجی


در مجموع، 16 توصیه نامه (LAA) برای متقاضیان دسته (Skilled Worker Overseas) صادر شد؛ متقاضیان منتخب این دسته مستقیما از طریق یک طرح استخدام استراتژیکی دعوت می شوند، که می تواند شامل ماموریت های استخدام در خارج از کشور که زیر نظر سازمان MPNP استان منیتوبا با همکاری کارفرمایان این استان مدیریت می شود، باشد.
نامزدهای این دسته نیز مطابق با سیستم امتیازدهی این استان رتبه بندی می شوند.
کمترین امتیاز نیروی کار ماهر خارجی در دراو 21 نوامبر، 739 امتیاز بود.

🔹

طرح آموزش بین المللی


در مجموع، 29 توصیه نامه (LAA) برای متقاضیان دسته (International Education Stream) صادر شد؛
این دسته برای متقاضیان با مهارت های خاص است که مهارت های مورد نیاز بازار کار این استان را داشته باشند. این گروه شامل سه شاخه است: برنامه طرح استخدامی (Career Employment Pathway) – برنامه کارآموزی فارغ التحصیلان (Graduate Internship Pathway) – برنامه دانشجویان فارغ تحصیل کارآفرین (Student Entrepreneur Pathway).
کمترین امتیاز این مسیر اعلام نشده است.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments