نویسنده
این دراو نامزدهای دارای تجربه کار در 9 دسته شغلی را هدف قرار داد.
پرجمعیت ترین استان کانادا ، انتاریو در تاریخ 3 جون از 699 داوطلب سیستم اکسپرس انتری با تجربه کاری واجد شرایط برای درخواست نامزد استانی برای اقامت دائم کانادا به عمل آورد.
برنامه نامزد مهاجرین انتاریو (OINP) دعوت نامه هایی را صادر کرد ، همچنین به عنوان اطلاعیه های مربوط به علاقه (NOIs) برای نامزدهای واجد شرایط مهاجرت شناخته می شود.

افرادی که در دراو 15 ژانویه یک اطلاعیه ازابراز علاقه مندي (NOI) دریافت کرده اند، و واجد شرایط جریان اولیه اولویت های سرمایه انسانی انتاریو (HCP) هستند نمرات سیستم رتبه بندی جامع (CRS) آنها بین 358 و 439 را بوده است.
اکثر دعوتنامه ها به متقاضیانی داده شده که در خارج از کانادا سابقه کار داشته اند. مجموعا 532 دعوتنامه برای متقاضیانی صادر شد که سابقه کار بین المللی داشته اند. این دسته از متقاضیان باید امتیازی بین 471 تا 500 می داشتند.

در 9 طبقه بندی مختلف ملی مشاغل مختلف (NOCs) در آخرین دراو هدف قرار گرفت.

داوطلبان انتخاب شده در این دراو نیاز به سابقه کار در یکی از 9 شغل زیر داشتند:

🔸 مدیران مالی ، NOC 0111
🔸 سایر مدیران خدمات اداری ، NOC 0114
🔸 مدیران تبلیغات ، بازاریابی و روابط عمومی ، NOC 0124
🔸 حسابرسان و حسابداران مالی ، NOC 1111
🔸 سایر کارشناسان مالی ، NOC 1114
🔸 مشاغل حرفه ای در مشاوره مدیریت کسب و کار ، NOC 1122
🔸 پرستاران رسمی و پرستاران روانپزشکی ثبت شده ، NOC 3012
🔸 سایر شاغلان اصلی در بخش سلامت (NOC 3124)
🔸 متخصصان علوم تغذیه (NOC 3132)

برنامه نامزد مهاجران فنی انتاریو در تابستان سال 2019 راه اندازی کرد. این دراو ها برای کمک به انتاریو برای برآوردن نیازهای رو به رشد نیروی کار ماهر در بخش فنی استان ایجاد شده است.
انتاریو محل زندگی بسیاری از مراکز مهم فنی کانادا، به ویژه در شهرهای تورنتو، اتاوا و واترلو است.
برنامه های HCP OINP از طریق جریان مهاجرت با اولویت های سرمایه انسانی استان انجام می شود، که به OINP اجازه می دهد تا استخر اکسپرس انتری فدرال را برای نامزدهایی که شرایط لازم برای این جریان برآورده می کنند، جستجو کند.
- توجه فرمایید برای این دسته نیازی به داشتن پیشنهاد کاری نیست.
- حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت با حقوق مداوم (یا معادل آن در کار پاره وقت) داشته باشید.

استان انتاريو ارسال پيام هاي ابراز علاقه مندي (NOI) به متقاضيان داخل صف اكسپرس انتري را ادامه داده است. متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) امتیاز انها به حداقل امتیاز برسد با انتخاب شدن از طرف استان 600 امتیاز اضافی کسب کنند و این امر باعث میشود تا در دوره بعدی برای آنها دعوتنامه برای اخذ اقامت دائم صادر شود.

✴ برای بررسی شرایط واجد شرایط بودن و روند درخواست برنامه سیستم کارآفرینی OINP، به این صفحه اختصاصی مراجعه کنید.
✴ برای کسب اطلاعات بیتشر در مورد شرایط لازم دسته های OINP لطفا به این صفحه اختصاصی مراجعه کنید.

✔ برای اینکه نامزدی خود را از طریق جریان نیروی کار ماهرHCP انتاریو در نظر بگیرید، اولین قدم این است که بدانید آیا واجد شرایط استخر ورود به سیستم اکسپرس انتری هستید.
برای اینکه برای پذیرش HCP در نظر گرفته شوند، داوطلبان باید دارای مشخصات واجد شرایطی باشند که تحت طبقه کارگر ماهر فدرال یا کلاس تجربه کانادایی ثبت شده اند، که هر دو توسط سیستم اکسپرس انتری فدرال اداره می شوند. به تمام کاندیداها در پول اکسپرس انتری نمره ای تحت CRS داده می شود که براساس عواملی مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری ماهر و مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی است.

برنامه نامزد مهاجرت انتاریو (OINP) به کارگران خارجی ، دانشجویان بین المللی و سایر افراد با مهارت ، تجربه و آموزش مناسب اجازه می دهد تا برای نامزدی برای اقامت دائم در انتاریو درخواست کنند.
برنامه تحت نظارت دولت انتاریو با همکاری دولت فدرال از طریق مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) است. این برنامه برای کمک به این استان جهت رفع نیازهای بازار کار و توسعه اقتصادی آن طراحی شده است.

OINP از سه دسته ساخته شده و هر دسته به چندین جریان تقسیم می شوند:
- پیشنهاد شغلی کارفرما
- سرمایه انسانی
- کسب و کار

اگر سوالات کلی در مورد سیستم OINP دارید میتوانید از طریق ایمیل های زیر بپرسید:
ontarionominee@ontario.ca
business.immigration@ontario.ca (فقط برای جریان کارآفرینان)
انتاریو اجازه دارد طی سال جاری میلادی 7600 متقاضی اصلی را انتخاب کند؛ این تعداد شامل 250 متقاضی شاغل در مشاغل نیمه ماهر دارای سطح مهارتی C در سیستم دسته بندی ملی مشاغل کاناداست. در سال 2019 بیش از نیمی از منتخبین استانی (7391) را متقاضیان اکسپرس انتری تشکیل می دادند.

"با استفاده از این رویکرد اختصاصی ، ما در استخدام اسانتر استعدادهای برتر از سراسر جهان برای مشاغل کمک میگیریم." طبق گفته های صفحه رسمی OINP برای اینكه از طریق جریان HCP برای نامزدی استانی در نظر گرفته شوید ، اولین قدم ایجاد پروفایل در اکسپرس انتری است.
پس از دریافت دعوتنامه های نامزدهای NOI، تنها 45 روز فرصت دارند تا درخواست خود را ارسال کنند. کسانی که این مهلت را رعایت نکنند ، برای نامزدی استانی درنظر گرفته نمی شوند.

OINP از طریق بررسی و مشورت های چهره به چهره با ذینفعان در سراسر استان فعالیت می کند. این قضیه به آنها کمک کرد تا مشاغل اولویت دار قرعه کشی را انتخاب کنند.

انتاریو از طریق برنامه مهاجرتی خود OINP افراد واجد شرایط را جهت اعطای اقامت دائم کانادا جذب می کند.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما نگرانی را از خود دور کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments