نویسنده
استان انتاریو 758 دعوتنامه جدید خود را برای متقاضیان نیروی کار شاغل در مشاغل نیازمند مهارتاکسپرس انتری صادر کرد.
برنامه مهاجرت استانی انتاریو در این پذیرش از 758 متقاضی که واجد شرایط مسیر مهاجرتی Express Entry Skilled Trades بوده اند در 17 جون دعوت کرده است. گفتنی است از 18 ژانویه 2018 تا کنون این بیشترین تعداد متقاضیانی بوده است که از طریق این مسیر مهاجرتی در یک پذیرش دعوت شده اند.

این جریان یکی از سه مسیر مهاجرتی انتاریو است که با سیستم Express Entry مطابقت دارد، که منبع اصلی کارگران ماهر خارجی در کانادا است.

متقاضیان دعوت شده هم در صف انتظار اکسپرس انتری دارای پروفایل بوده اند و هم در شغل و تجارتی نیازمند مهارت دارای سابقه کار بوده اند. همچنین امتیاز آنها در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS بین 400 تا 436 بوده است.
برنامه نامزد مهاجرین انتاریو (OINP) دعوت نامه هایی را صادر کرد ، همچنین به عنوان اطلاعیه های مربوط به علاقه (NOIs) برای نامزدهای واجد شرایط مهاجرت شناخته می شود. برنامه های HCP OINP از طریق جریان مهاجرت با اولویت های سرمایه انسانی استان انجام می شود، که به OINP اجازه می دهد تا استخر اکسپرس انتری فدرال را برای نامزدهایی که شرایط لازم برای این جریان برآورده می کنند، جستجو کند.
- توجه فرمایید برای این دسته نیازی به داشتن پیشنهاد کاری نیست.
- حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت با حقوق مداوم (یا معادل آن در کار پاره وقت) داشته باشید.

استان انتاريو ارسال پيام هاي ابراز علاقه مندي (NOI) به متقاضيان داخل صف اكسپرس انتري را ادامه داده است. متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) امتیاز انها به حداقل امتیاز برسد با انتخاب شدن از طرف استان 600 امتیاز اضافی کسب کنند و این امر باعث میشود تا در دوره بعدی برای آنها دعوتنامه برای اخذ اقامت دائم صادر شود.

برای بررسی شرایط واجد شرایط بودن و روند درخواست برنامه سیستم کارآفرینی OINP، به این صفحه اختصاصی مراجعه کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط لازم دسته های OINP لطفا به این صفحه اختصاصی مراجعه کنید.
از ابتدای سال جاری میلادی 2020 تا کنون مجموعا 948 متقاضی در مسیر مهاجرتی Skilled Trades توسط برنامه مهاجرت استانی انتاریو دعوت شده اند. این دومین پذیرش انتاریو در ماه جون امسال است. در سوم جون نیز انتاریو از متقاضیان اکسپرس انتری که حداقل 358 امتیاز داشتند دعوت کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند.

برنامه نامزد مهاجرت انتاریو (OINP) به کارگران خارجی ، دانشجویان بین المللی و سایر افراد با مهارت ، تجربه و آموزش مناسب اجازه می دهد تا برای نامزدی برای اقامت دائم در انتاریو درخواست کنند. برنامه تحت نظارت دولت انتاریو با همکاری دولت فدرال از طریق مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) است. این برنامه برای کمک به این استان جهت رفع نیازهای بازار کار و توسعه اقتصادی آن طراحی شده است.

OINP از سه دسته ساخته شده و هر دسته به چندین جریان تقسیم می شوند:
- پیشنهاد شغلی کارفرما
- سرمایه انسانی
- کسب و کار

اگر سوالات کلی در مورد سیستم OINP دارید میتوانید از طریق ایمیل های زیر بپرسید:
ontarionominee@ontario.ca
business.immigration@ontario.ca (فقط برای جریان کارآفرینان)

سهمیه انتاریو برای سال سال جاری میلادی 7600 نفر است. این تعداد شامل 250 نیروی کار موقت در مشاغلی که سطح مهارتی متوسط دارند و یا سطح مهارت شغلشان در دسته بندی ملی مشاغل یا NOC برابر باC است می شود.

برنامه نامزد مهاجران فنی انتاریو در تابستان سال 2019 راه اندازی کرد. این دراو ها برای کمک به انتاریو برای برآوردن نیازهای رو به رشد نیروی کار ماهر در بخش فنی استان ایجاد شده است. انتاریو محل زندگی بسیاری از مراکز مهم فنی کانادا، به ویژه در شهرهای تورنتو، اتاوا و واترلو است.
🔶 برنامه مهاجرت استانی انتاریو اعلام کرده است که با انتخاب مشاغلی که در انتاریو تقاضای بالایی برای آنها وجود دارد امیدواریم انتخاب بهترین نیروی کار را در بخش مشاغل نیازمند مهارت برای کسب و کارها ساده تر کنیم. متقاضیان برای انتخاب شدن در این پذیرش می بایست در سیستم اکسپرس انتری پروفایل معتبری می داشتند.

🔶 انتاریو در حال حاضر منتظر تخصیص مهاجران خود در سال 2020 از طرف دولت فدرال است. پارسال ظرفیت 6650 نفری برای انتاریو در نظر گرفته شد به علاوه 700 نفر پس از تکمیل ظرفیت در نوامبر 2019 در مجموع برنامه مهاجرت استانی انتاریو در سال 2019 بیش از هر استان دیگری متقاضیان اصلی را انتخاب کرده است (7391 نفر) آنهم بیشتر به خاطر اینکه انتاریو بیشترین جمعیت را در بین استان ها و مناطق کانادا دارد. برای اینكه از طریق جریان HCP برای نامزدی استانی در نظر گرفته شوید ، اولین قدم ایجاد پروفایل در اکسپرس انتری است.

🔶 پس از دریافت دعوتنامه های نامزدهای NOI، تنها 45 روز فرصت دارند تا درخواست خود را ارسال کنند. کسانی که این مهلت را رعایت نکنند ، برای نامزدی استانی درنظر گرفته نمی شوند.
OINP از طریق بررسی و مشورت های چهره به چهره با ذینفعان در سراسر استان فعالیت می کند. این قضیه به آنها کمک کرد تا مشاغل اولویت دار قرعه کشی را انتخاب کنند.

انتاریو از طریق برنامه مهاجرتی خود OINP افراد واجد شرایط را جهت اعطای اقامت دائم کانادا جذب می کند.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما نگرانی را از خود دور کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments