نویسنده

ساسکاچوان در دراو جدید خود از 279 نامزد استانی دعوت می کند.

💢 در دراو که در روز 8 آپریل انجام شد، از نامزدهای که درخواست خود را برای اقامت دائم ارائه کرده بودند، درخواست شد که مدارک و درخواست های خود را برای سیستم های اکسپرس انتزی و یا مشاغل مورد نیاز ارائه دهند.
⭕ این دعوتنامه برای آن دسته از متقاضیانی که برای برنامه نامزد استانی SINP به خصوص گروه نیروی کار ماهر واجد شرایط بودند ارسال گردید. 146 نفر از این متقاضیان برای برنامه اکسپرس انتری استانی و 133 نفر برای زیر مجموعه مشاغل مورد نیاز معرفی می شوند.
🔺 صرف نظر از این روشها، داوطلبینی که از آنها دعوت شده است به حداقل نمره 70 برای EOI نیاز دارند. همچنین این افراد می بایست مدارک ارزیابی تحصیلات خود را مطابق با استاندارد کانادا (اعتبارنامه آموزشی) را ارائه نمایند.
🔺 آنها همچنین به سابقه شغلی در یکی از 58 شغل مورد تقاضا که در وب سایت دولت اعلام گردیده است، نیاز خواهند داشت. برخی از این مشاغل مورد تأیید شامل تکنسین های آزمایشگاه پزشکی، مددکاران اجتماعی و مشاوران آموزشی و غیره می باشد.
🔴 صرف نظر از این جریان، داوطلبان دعوت شده به حداقل نمره 70 نیاز دارند.

🔴 همچنین آنها برای ارزیابی تحصیلات خارجی خود با استاندارد کانادا به ارزیابی اعتبارنامه آموزشی نیاز خواهند داشت.

🔴 داوطلبین زیر گروه مشاغل مورد درخواست، می بایست دریکی از 78 شغل مورد تقاضا در وب سایت دولت تجربه کافی مورد نظر را دارا باشند.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما نگرانی را از خود دور کنید.

از بخش پربازدیدترین های سایت نیز دیدن فرمایید.

برای اطلاع بیشتر از اخبار استانهای کانادا اینجا کلیک کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments