نویسنده

ساسکاچوان از مهاجران امیدوار دعوت کرد تا برای نامزدهای استانی از طریق جریان های اکسپرس انتری و یا مشاغل مورد نیاز درخواست دهند.

📌 برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان SINP در 24 مارچ2021 418 دعوتنامه برای درخواست متقاضیان اقامت دائم کانادا صادر کرده است.
⭕ مینیمم امتیاز ها 70امتیاز CRS.

📌 ساسکاچوان در دراوی که اخیرا انجام داده از نامزدهای مهاجرت دعوت کرده تا در 24 مارچ برای نامزد استانی خود درخواست دهند. این دعوتنامه به کاندیداهایی اعطا میشود که برای برنامه نامزد استانی SINP واجد شرایط بوده و یا در گروه نیروی کار ماهر بوده اند. در این بین ممکن است 183 نفر برای جریان اکسپرس انتری SINP واجد شرایط باشند و 235 نفر از طریق مشاغل مورد نیاز معرفی شوند.
🔴 صرف نظر از این جریان، داوطلبان دعوت شده به حداقل نمره 70 نیاز دارند.

🔴 همچنین آنها برای ارزیابی تحصیلات خارجی خود با استاندارد کانادا به ارزیابی اعتبارنامه آموزشی نیاز خواهند داشت.

🔴 داوطلبین زیر گروه مشاغل مورد درخواست، می بایست دریکی از 78 شغل مورد تقاضا در وب سایت دولت تجربه کافی مورد نظر را دارا باشند.

❌ درباره زیر مجموعه مشاغل مورد نیاز:

🔺 مشاغل مورد درخواست یکی از زیرمجموعه های برنامه درخواست استانی PNP است که برای داوطلبانی که پروفایل Express Entry ندارد، قابل دسترسی خواهد بود.
🔺 این روش برای نیروی کار متخصص، ماهر و با تجربه که در یک شغل مورد نظر در ساسکاچوان می باشد که هنوز پیشنهاد کاری در این استان را دریافت نکرده اند. برای درخواست مهاجرت به کانادا از طریق این روش، اتباع خارجی نیاز است که EOI خود را از طریق سیستم درخواست آنلاین SINP تشکیل نمایند.
🔺 سیستم EOI ساسکاچوان این امکان را به این استان می دهد تا کاندیداهایی که برای رشد استان نقش دارند را انتخاب نماید. داوطلبان در مورد تجربه کاری، تحصیلات، توانایی زبان، سن و ارتباط آنها با استان و همچنین توانایی آنها را برای استقرار در ساسکاچوان ارزیابی می کنند.
🔺 سپس بر اساس شبکه ارزیابی امتیازات بین المللی نیروی کار ماهر SINO از 100 امتیاز دریافت خواهند کرد و آن دسته از داوطلبانی که با بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند برای درخواست کاندیدای استانی از آنها دعوت بعمل می آید.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما نگرانی را از خود دور کنید.

از بخش پربازدیدترین های سایت نیز دیدن فرمایید.

برای اطلاع بیشتر از اخبار استانهای کانادا اینجا کلیک کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments