نویسنده
در جدید ترین پذیرش اکسپرس انتری که در 12 جون 2019 برگزار شد برای 3.350 متقاضی اقامت دائم کانادا دعوتنامه صادر شد.

حداقل امتیاز در این سیستم جامع رتبه بندی شده به 465 رسید که نسبت به پذیرش قبلی که با 470 امتیاز برگذار شد بود کاهش پنج امتیازی داشته است.

متقاضیان در سیستم اکسپرس انتری بر اساس عواملی مانند تحصیلات ، سن ، سابقه کار ، سطح زبان انگلیسیی و فرانسوی و .... امتیازدهی می شوند و بر اساس امتیاز خود در صف اکسپرس انتری قرار می گیرند . متقاضیانی که بالاترین امتیاز را در این سیستم کسب کند دعوتنامه (ITA) برای درخواست اقامت دائم خود دریافت میکنند که معمولا برگزاری این پذیرش ها و ارسال دعوتنامه ها در بازه زمانی دو هفته ای صورت میگیرد.دولت کانادا قصد دارد به درخواست های اقامت دائم در کمتر از شش ماه رسیدگی کند.

اداره مهاجرت کانادا از ابتدای سال 2019 تا کنون 38.450 دعوتنامه برای متقاضیان اقامت دائم صادر کرده است که این تعداد حدود 6.250 دعوتنامه بیشتر از سال 2018 درهمین تاریخ بوده است.

همچنین کانادا قصد دارد تا برای متقاضیان بیشتری که برای اقامت دائم از سه روشی که توسط سیستم اکسپرس انتری مدیریت می شوند را تا انتهای سال 2020 دعوتنامه صادر کند.
 
 
میزان اهمیت فاصله زمانی در برگذاری پذیرش ها :

فاصله زمانی بین پذیرش ها یک نکته بسیار تاثیر گذار در امتیاز CRS و تعداد مهاجران پذیرفته شده در هر نوبت می باشد .

حداقل امتیاز در پذیرش گذشته که در تاریخ 29 می 2019 برگذار شده بود به 470 رسید این پذیرش در فاصله زمانی یک ماهه برگزار شده بود و همه ی برنامه های اکسپرس انتری را پوشش می داد.

در این پذیرش از قائده ی Tie –Break استفاده شده است که زمان آن 6 جون 2019 راس ساعت 13:51:59به وقت گرنویچ بوده است .این بدین معنی است که تمامی متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی امتیاز آنها 465 و بالاتر بوده و قبل از این تاریخ وارد پول اکسپرس انتری شده اند دعوتنامه دریافت کرده اند.
 
 
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments