نویسنده

در کشور کانادا، دولت مزایا و حقوق زیادی برای زوجهایی که در شرف فرزندآوری هستند، در نظر گرفته است. یکی از این حقوق کمک هزینه ی ( Canada Child Benefit ( CCB نام دارد. کلیه افراد مقیم کانادا و مهاجرین، بلافاصله بعد از ورود به کانادا می توانند برای دریافت این کمک هزینه اقدام نمایند. این مزایا یا همان کمک هزینه کودک (CCB) بدون مالیات و به صورت ماهانه به خانواده های واجد شرایط برای تامین هزینه های تربیت و پرورش فرزندان زیر 18 سال پرداخت می شود. همچنین ممکن است شامل مبلغی اضافه جهت تامین هزینه های فرزندان دارای معلولیت باشد.

💥منظور از خانواده های واجد شرایط خانواده هایی با درآمد خالص سالیانه زیر 100 هزار دلار میباشد و فاکتور مهم دیگری که در میزان این کمک هزینه تاثیرگذار است، تعداد فرزندان خانواده می باشد

علاوه بر کمک هزینه فوق، کمک هزینه های دیگری نیز شامل حال کودکان می شود. این موارد عبارتند از:

🇨🇦 Universal Child Care Benefit
کمک هزینه ای شامل ماهانه 100 دلار کانادا به ازای هر کودک کمتر از 6 سال

🇨🇦 Child Disability Benefit
کمک هزینه ای معاف از مالیات، برای خانواده هایی که صاحب فرزند زیر 18 سال با ناتوانی های روحی و جسمی شدید (معلولیت) می باشند.
کسانی که قصد دریافت مزایای کودک در کانادا را دارند باید فرزند زیر 18 سال داشته باشند و علاوه بر آن حتما با فرزند خود زندگی کنند،باید مسئول مستقیم مراقبت و تربیت فرزند خود باشند.

🔵👈 یکی از مزایای بچه دار شدن در کانادا این است که دولت این کشور به مادران باردار و کسانی که در این کشور زندگی می کنند بدون توجه به ملیت آنها خدمات می رساند. Medicare، سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی کانادا، خدمات مجانی مرتبط با تولد نوزاد را برای شهروندان تحت پوشش خود فراهم می کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments