نویسنده

برگزاری نمایشگاه پوشاک و منسوجات در تورنتو در ماه آگوست 2020

✅ این بار در دهه جدیدی از این نمایشگاه ، حجم وسیعی از منابع جدیدی با موضوع پوشاک و منسوجات که در مرکز کنگره تورنتو در ماه آگوست برگزار می گردد ؛ در انتظارعلاقه مندان و شرکت کنندگان خواهد بود.

🔻 رویداد یافتن منابع پوشاک و منسوجات در کانادا ATSC با افتخار اعلام کرد که بزرگترین رویداد بین المللی خود را با معرفی منابع به صورت متمرکز در بخش پوشاک، منسوجات و مد آمریکای شمالی که پنجمین دوره سالانه خود را در محلی جدید، مرکز همایش های تورنتو در تاریخ 17-19 آگوست 2020 برگزار خواهد نمود.

⭕ از رویداد ATSC سال 2020 انتظار می رود که بزرگترین فرصتی باشد که پیشنهادهای بیشتری برای پاسخ به نیازهای بازاری که دائما در حال تغییر در زمینه تعرفه ها و توافقات تجاری باشد که تردید را برای بازار پوشاک و منسوجات بوجود آورده و بر خرده فروشی تأثیر می گذارد، ارائه نماید.

⭕ نمایشگاه ها و نمایندگان بین المللی که از 30 کشور در این رویداد حضور دارند، می توانند به تولید کنندگان بین المللی که در صنعت بازارهای پوشاک و منسوجات و مد آمریکای شمالی فعالیت دارند، مستقیماً ارتباط داده می شوند.

⭕ این ایونت با حضور بیش از 300 شرکت در صنعت پوشاک و منسوجات برگزار می شود و موجب ایجاد تعاملات متعدد با فرصتهای ارتباطی برای این صنایع می گردد.

⭕ به میزبانی و شراکت فدراسیون لباس کانادایی برخی موارد همچون نمایش مد، سمینارها،کارگاه ها، لابراتوار مد، اردوگاه کفش تجاری در رویداد ATSC سال 2020 فراهم خواهد بود و ارتباط تجاری و یا کسب تجربه آموزش رایگان را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.
⭕ سهولت در ارتباط با تأمین کنندگان بین المللی از نزدیک و به صورت مستقیم ، فرصتهای بی نظیری را فراهم می آورد که در هیچ کجای کانادا یا شمال شرقی ایلات متحده ارائه نمی شود.
⭕ بینش های مورد نیاز برای هدایت به فرآیند منابع بین المللی در دو مرحله روزانه در دسترس قرار خواهند گرفت و توسط متخصصان و کارشناسان داخلی و خارجی تهیه می شوند.
⭕ شرکت کنندگان شامل خریداران پوشاک و پارچه، مدیران منابع، بازرگانان، خرده فروشان، فروشگاه ها، طراحان آمریکای شمالی و سراسر جهان خواهند بود.
⭕ در طول این سالها، این نمایشگاه هزاران شرکت از جمله: Joe Fresh, Simons, Giant Tiger, Adidas, Hudson’s Bay, Canadian Tire and Aritzia را به خود جلب کرده است. این رویداد توسط بسیاری از شرکای کانادایی از جمله TFO-Canada, Global Affairs Canada, mmode, و هفته مد مونترال و فدراسیون پوشاک کانادا پیشتیبانی می شود.
NASAJI 1

فرصت های شغلی


🔻درباره رویداد پوشاک و منسوجات کانادا

⭕ ATSC یک نمایش تجاری سه روزه می باشد که هزاران شرکت های متخصص و حرفه ای از برندها، خرده فروشان، مزون ها و بوتیکها، تجارت الکترونیک مد، بدلیجات، لوازم خانگی و کفش را به صدها تولیدکننده آماده به کار و خدمات داخلی و بین المللی را به هم متصل می کند.

⭕ بازدیدکنندگان قادر به حضور در سمینارهای آموزشی و مباحث کلی خواهند بود که ده ها تن از مدیران اجرایی در آن به مباحث فعلی تجارت جهانی از جمله پایداری ، هزینه ، پیش بینی روند ، قانون مد، بازاریابی شرکتی به شرکت دیگر و یا شرکت به مصرف کننده ( مشتری ) و موارد دیگر خواهند پرداخت.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما نگرانی را از خود دور کنید.

از بخش پربازدیدترین های سایت نیز دیدن فرمایید.