نویسنده

دراو 36 ام برنامه استانی ساسکاچوان اختصاص پیدا کرد به 621 نفر درکتگوری Occupations In-Demand و اکسپرس انتری که کاهش مینیمم امتیاز این برنامه تا امتیاز 68 با توجه با تکرار این امتیاز در دراو قبلی بسیار امیدوارکننده بود. این بزرگ ترین دراو برگزار شده از فوریه سال جاری بوده است.

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان SINP در 15 سپتامبر 621 دعوتنامه برای درخواست متقاضیان اقامت دائم کانادا صادر کرده است. و البته اتفاقی که مدتهاست متقاضیان منتظرش بودند
پایین آمدن مینیمم امتیاز ها تا 68 امتیاز CRS.
استان ساسکاچوان در پذیرش 15 سپتامبر که در بخش مشاغل مورد نیازبرگزار شد، 621 دعوتنامه برای سه ناک شغلی برای درخواست نامزد استانی برای اقامت دائم کانادا صادر کرد. این نهمین دراو سال 2020 تنها با فاصله 17 روزه برای برنامه های نامزد مهاجران ساسکاچوان (SINP) است. این دعوت نامه ها در جریان Occupations In-Demand برای کاندیداها انجام شده است.
این دعوتنامه ها جدیدترین جریان در این سلسه دوره های انتخابی با تعداد دعوتنامه های بالا برای این زیرگروه های معتبر مهاجران ساسکاچوانSINP بود، که هیچ یک از آنها برای اینکه واجد شرایط باشند، نیاز به پیشنهاد شغلی در ساسکاچوان یا سابقه کاری در کانادا ندارند.

پس از دراو برگزار شده در 15 سپتامبر 2020، تاکنون در سال 2020 ، 3877 دعوتامه برای نامزدهای مشاغل موردنیاز صادر کرده است.
متقاضیانی که دارای سابقه کار در این شغل تعیین شده توسط استان بودند، در این دور دعوت شده اند. البته می بایست در یکی از مشاغل مرتبط با یکی از سه شغل زیر سابقه کار می داشتند:
مهندسان و طراحان نرم افزار (NOC 2173)
توسعه دهندگان رسانه های تعاملی و برنامه نویسان کامپیوتر (NOC 2174)
طراحان وتوسعه دهندگان وب (NOC 2175)
🔴 این دراو محتمل شدن دریافت دعوتنامه استانی ساسکاچوان را برای خیلی از پرونده ها محرز کرد.
هرچند که دراو اخیر برنامه استانی افرادی که از کتگوری اکسپرس انتری شرکت کرده بودند را شامل نمیشده ولی کاهش امتیاز تا ۶۸ برای شرکت کنندگان هر دو کتگوری (بدلیل یکسان بودن امتیازها در دراوهای قبلی) بسیار امید بخش است. حتی میتوان شانس خوبی برای دراو شدن ناکهای غیر از لیست ناکهای دراو اخیر حتی با امتیاز پایینتر رابرای هر دو کتگوری قائل شد.

💯 نکته جالب و خاص در این دراو این بوده که صرفا برای کسایی که در ناکهای انتخابی شرایط زیر را داشتند دعوت نامه صادرشده است:

🔸 کسانی که امتیاز 69 به بالا را داشتند
🔸 کسانی که امتیاز 68 داشتند ولی دارای ارتباط یا وابستگان در ساسکاچوان هستند
🔸 کسانی که امتیاز 68 داشته و سابقه کاری ده سال و clb8 دارند

نکته: زیر گروه مشاغل مورد نیاز (Occupation In-Demand) برای متقاضیان مهاجرت که پروفایل اکسپرس انتری ندارند نیز باز است. با این حال ، آنها نیاز به ابراز علاقه (EOI) با SINP داشتند.و می بایست در یکی از مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی خود یک سال سابقه کار می داشتند.

لیست رشته های اضافه شده

high-demand

دراو 26 آگوست

Saskatchewan PNP invites 621 candidates with tech work experience

👈 علت اصلی عدم اعلام برنامه های استانی و فدرال بسته بودن مرزها برای افراد جدید بوده که باعث شده یک حجم زیادی از اپلیکنت ها در مخزن وارد بشوند و بمونند.
🔴 ولی از طرف دیگه بدلیل بسته بودن مراکز آزمون و آموزش زبان انگلیسی خیلی از افراد نتوانستند پرونده خود را تشکیل بدند یا تکمیل کنند، افرادی که در حال حاضر پرونده تشکیل بدند از نظر زمانی نسبت به دیگرانی که بعد از باز شدن مراکز و مرزها تشکیل پرونده بدند مقدم و قدمی جلوتر خواهند بود🔴

معرفي برنامه ISW استان ساسكاچوان

Saskatchewan-Immigration-2018


سیستم اکسپرس انتری به نامزدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی، سن، تحصیلات و سابقه کار و ارتباط با استان ساسکاچوان امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش های بعدی از صف انتظار EOI انتخاب می شوند.

حداقل امتیاز در آخرین پذیرش اعلام شده در 15 سپتامبر 2020 برنامه مهاجرتی SINP برای زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز 68 بوده است.
گفتنی است که حداقل امتیاز در پذیرش اعلام شده در 26 آگوست 2020 برنامه مهاجرتی SINP برای هر دو زیرمجموعه 68 بوده است
همچنین در حال حاضر بیش از 200 شغل واجد شرایط زیر گروه های فرعی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز SINP وجود دارد.

بدین ترتیب تا این لحظه از سال جاری میلادی مجموعا از طریق این دو مسیر مهاجرتی 3256 نفر دعوت شده اند.

در لینک مقابل می توانید به طور کامل با برنامه مهاجرتی SINP آشنا شوید.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت و کار در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments