نویسنده
برنامه استانی بریتیش کلمبیا برای متقاضیان اکسپرس انتری 402 دعوتنامه صادر کرد.
برنامه استانی بریتیش کلمبیا در تاریخ 1 اکتبر برای متقاضیان اکسپرس انتری، نیروی کار ماهر دعوت نامه صادر کرده است.
این دعوتنامه های جدید برای داوطلبین از طریق اکسپرس انتری ها استان بریتیش کلمبیا و مهارت های مهاجرتی، به ویژه کارگران ماهر، فارغ التحصیلان بین المللی بعلاوه دسته ی ماهر اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا ( Express Entry BC (EEBC) Skilled Worker category) رسیده است.
- حداقل امتیاز 101-78 برای هر رده

این طرح از سال 2017، تحت عنوان برنامه آزمایشی تکنولوژی جهت جذب نیروی کار در بخش فناوری استان بریتیش کلمبیا معرفی شد. از ژانویه سال 2019، در کل 1315 دعوتنامه از طریق این طرح برای متقاضیان واجد شرایط صادر شده است.
برنامه های داوطلبین استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) تحت سیستم ثبت نام مهارت های مهاجرت (SIRS) مدیریت می شوند. برای استفاده از این سیستم، داوطلبان واجد شرایط ابتدا باید ثبت نام کنند و از این طریق براساس معیارهایی از قبیل سطح تحصیلات، سابقه کار و مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی امتیاز کسب کنند.

دسته هایی که تحت نظر سیستم ثبت نام مهارت های مهاجرت (SIRS) اداره می شوند، به داوطلبانی نیاز دارند که از یکی از کارفرماهای داخل استان بریتیش کلمبیا پیشنهاد کاری دریافت می کنند.
داوطلبانی که تحت عنوان:
اکسپرس انتری استان بریتیش کلمبیا: نیروی کار ماهر
اکسپرس انتری استان بریتیش کلمبیا: فارغ التحصیلان بین المللی
می توانند 600 امتیاز اضافی را زیرنظر سیستم جامع امتیازدهی (CRS) در قرعه کشی بعدی فدرال اکسپرس انتری کسب کنند.
افراد علاقه مند به مهاجرت به کانادا از طریق BC PNP ابتدا باید مشخصات خود را به صورت آنلاین در سیستم ثبت نام (SIRS) ثبت کرده و کلیه موارد فرم را تکمیل نمایند. پس از ارزیابی پروفایل، متقاضیان بر اساس تحصیلات، سابقه کاری و سایز عوامل نمره کسب می کنند.
از این بخش CanadaVisa Skills Immigration Registration System Calculator برای پیدا کردن ظرفیت امتیازی SIRS خود دیدن فرمایید.
دراو انجام شده در تاریخ 1 اکتبر 2019 به صورت زیر بوده است:

Express Entry BC – Skilled Worker - حداقل امتیاز 97
EEBC – International Graduate - حداقل امتیاز 101
SI – Skilled Worker - حداقل امتیاز 92
SI – International Graduate - حداقل امتیاز 97
SI – Entry Level & Semi-Skilled - حداقل امتیاز 78
کانادا دارای 10 استان است که به دلیل ساختار فدرالی این کشور، هر کدام از این ایالتها برای خود قوانین پذیرش مهاجر و برنامه ریزی نیروی انسانی خاص خود را دارند. این استانها علاوه بر برنامه های اداره فدرال طبق برنامه های مصوب پارلمان کانادا برای جذب نیروی کار به صورت مستقیم نیز اقدام میکنند و در صورتی که شما شرایط برنامه های آنها را داشته باشید میتوانند برای شما دعوتنامه صادر کنند و پس از دریافت دعوتنامه استانی شما میتوانید از امتیاز آن در برنامه اکسپرس انتری استفاده کرده و دعوتنامه فدرال دریافت کنید. سهم امتیازی که دعوتنامه استانی به پرونده شما میدهد انقدر زیاد است که هیج احتمالی برای عدم دریافت دعوتنامه فدرال پس از آن وجود ندارد.سیستم اکسپرس انتری (Express Entry) شرایط امتیاز دهی شفاف و روشنی دارد.
استان بریتیش کلمبیا (BC) غربی ترین استان کشور کاناداست که مابين كوه هاي راكي و اقيانوس آرام قرار گرفته است. ونکوور بزرگترین شهر این استان ،سومین شهر بزرگ کانادا است.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.