نویسنده
در تاریخ 5 سپتامبر، برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان SINP یک قرعه کشی برگزار کرد که در آن از 45 نامزد بخش کارآفرینی دعوت کرد تا در برنامه استانی ساسکاچوان جهت اخذ اقامت دائم کانادا درخواست دهند.
از طریق دسته کارآفرینان ساسکاچوان، مهاجران آینده نگر و مشتاق قادر خواهند بود تا علاقه خود را در جهت فعالیت در یکی کسب و کار در استان ساسکاچوان و زندگی در این استان نشان دهند. گروه کارآفرینان SINP از این طرح ابراز علاقه کردند.
اولین قدم در روند درخواست، پر کردن یک نظر سنجی آنلاین با اطلاعات مربوط به سابقه کاری کارآفرینی، دارایی ها، و طرح راه اندازی کسب و کار BEP از دیگر معیارها است.
کسانی که حداقل معیار ورود را دارا هستند، در نهایت پذیرش را اخذ میکنند و بر اساس اطلاعات ارائه شده از آنها 160 امتیاز کسب می کنند.
هدف از این طرح، انتخاب کارآفرینان نوآور است که مهارت های خود را به ساسکاچوان منتقل می کنند و باعث متنوع شدن بازار کار رو به رشد این استان می شوند.
کاندیدهای منتخب در آخرین قرعه کشی میانگین 125 امتیاز کسب کردند که کمترین رتبه کاندیدها 120 امتیاز بود. این چهارمین قرعه کشی پیاپی با این امتیازات است.
برای اینکه در گروه کارآفرینان واجد شرایط شناخته شوید، متقضیان باید حداقل 500 هزار دلار خالص در طی حداقل سه سال تجربه کارآفرینی در 10 سال اخیر داشته باشند، و موظفند حداقل 300 هزار دلار در ساسکاچوان یا رجینا و یا حداقل 200 هزار دلار در هر ناحیه ای از استان ساسکاچوان سرمایه گذاری کنند.
برنامه کارآفرینی SINP قرعه کشی بعدی خود را تاریخ 7 نوامبر 2019 انجام خواهد داد.

معرفی برنامه اقامت دائم استان ساسکاچوان

Saskatchewan-Immigration-2018
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments