نویسنده
بریتیش کلمبیا برای 65 متقاضی اکسپرس انتری و دراو مربوط به برنامه آزمایشی تکنولوژی صادر کرد.
برنامه استانی بریتیش کلمبیا در 24 سپتامبر برای متقاضیان اکسپرس انتری، اسکیلد ورکر و نامزد های کارآفرینی دعوت نامه صادر کرده است.
در مجموع 65 دعوتنامه تحت عنوان برنامه مهاجرتی Tech Pilot استان بریتیش کلمبیا کانادا به اسکیلد ورکرها و فارغ التحصیلان بین المللی واجد شرایط با پیشنهادهای شغلی در یکی از 29 حرفه فنی ارائه شده صادر شده است.
- حداقل امتیاز 90 برای هر رده

این طرح از سال 2017، تحت عنوان برنامه آزمایشی تکنولوژی جهت جذب نیروی کار در بخش فناوری استان بریتیش کلمبیا معرفی شد. از ژانویه سال 2019، در کل 913 دعوتنامه از طریق این طرح برای متقاضیان واجد شرایط صادر شده است.

متقاضیان برنامه آزمایشی تکنولوژی استان بریتیش کلمبیا ملزم به اعلام یک پیشنهاد شغلی تمام وقت یا نامشخص نیستند، الزامی که در مورد سایر دسته بندی های مهاجرتی برنامه استانی اعمال می شود. درعوض، داوطلبان باید یک پیشنهاد شغلی داشته باشند که حداقل یک سال به طول بیانجامد و حداقل 120 روز کاری برای ارسال درخواست خود جهت تعیین استان، وقت داشته باشند.
متقاضیان اکسپرس انتری اگر درخواستشان از طرف برنامه اکسپرس انتری استان بریتیش کلمبیا تایید شد، 600 امتیاز اضافه در مجموع امتیازات جامع سیستم رتبه بندی CRS خود دریافت می کنند.

دراو انجام شده در تاریخ 24 سپتامبر 2019 به صورت زیر بوده است:


تنها برای برنامه آزمایشی تکنولوژی:
Express Entry BC – Skilled Worker – حداقل امتیاز 90
EEBC – International Graduate – حداقل امتیاز 90
SI – Skilled Worker – حداقل امتیاز 90
SI – International Graduate – حداقل امتیاز 90

برای طرح ITA حداقل امتیاز 65
کانادا دارای 10 استان است که به دلیل ساختار فدرالی این کشور، هر کدام از این ایالتها برای خود قوانین پذیرش مهاجر و برنامه ریزی نیروی انسانی خاص خود را دارند. این استانها علاوه بر برنامه های اداره فدرال طبق برنامه های مصوب پارلمان کانادا برای جذب نیروی کار به صورت مستقیم نیز اقدام میکنند و در صورتی که شما شرایط برنامه های آنها را داشته باشید میتوانند برای شما دعوتنامه صادر کنند و پس از دریافت دعوتنامه استانی شما میتوانید از امتیاز آن در برنامه اکسپرس انتری استفاده کرده و دعوتنامه فدرال دریافت کنید. سهم امتیازی که دعوتنامه استانی به پرونده شما میدهد انقدر زیاد است که هیج احتمالی برای عدم دریافت دعوتنامه فدرال پس از آن وجود ندارد.سیستم اکسپرس انتری (Express Entry) شرایط امتیاز دهی شفاف و روشنی دارد.
استان بریتیش کلمبیا (BC) غربی ترین استان کشور کاناداست که مابين كوه هاي راكي و اقيانوس آرام قرار گرفته است. ونکوور بزرگترین شهر این استان ،سومین شهر بزرگ کانادا است.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments