نویسنده
برنامه استانی بریتیش کلمبیا برای متقاضیان اکسپرس انتری و دراو مربوط به برنامه آزمایشی تکنولوژی و کارآفرینان 74 دعوتنامه صادر کرد.
برنامه استانی بریتیش کلمبیا در 22 سپتامبر برای متقاضیان اکسپرس انتری، نیروی ماهر فناوری در گروه نیروی کار ماهر و کارآفرینان 74 دعوت نامه صادر کرده است.
در مجموع این دعوتنامه ها تحت عنوان برنامه مهاجرتی Tech Pilot استان بریتیش کلمبیا کانادا به اسکیلد ورکرها و فارغ التحصیلان بین المللی واجد شرایط با پیشنهادهای شغلی در یکی از 29 حرفه فنی ارائه شده صادر شده است.
📌 برنامه های داوطلبین استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) یک مسیر مهاجرتی با سرعت بالا برای نیروی کار در رشته های IT و همچنین دانشجویان بین المللی است.

برای واجد شرایط بودن این برنامه، داوطلبان در یکی از 29 شغل واجد شرایط نیاز به پیشنهاد شغلی معتبر حداقل 12 ماه دارند.

- حداقل امتیاز 80 برای هر رده



استان بریتیتش کلمبیا از ابتدای سال 2020 تا کنون از طریق برنامه مهاجرت استانی خود مجموعا 20 پذیرش مختص بخش فناوری برگزار کرده است و جدیدترین پذیرش ها قبل از پذیرش امروز در 8 سپتامبر برگزار شده بود. تازه ترین داده های آماری سال پیش حاکی از این است که سال گذشته (2019) به لحاظ مهاجرت به ویژه از طریق Tech Pilot برای بریتیش کلمبیا سال بسیار پرباری بوده است.

این طرح از سال 2017، تحت عنوان برنامه آزمایشی تکنولوژی جهت جذب نیروی کار در بخش فناوری استان بریتیش کلمبیا معرفی شد.
برنامه های داوطلبین استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) تحت سیستم ثبت نام مهارت های مهاجرت (SIRS) مدیریت می شوند. برای استفاده از این سیستم، داوطلبان واجد شرایط ابتدا باید ثبت نام کنند و از این طریق براساس معیارهایی از قبیل سطح تحصیلات، سابقه کار و مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی امتیاز کسب کنند.

🔴 همچنین طبق آخرین اخبار، این برنامه تا جون سال 2021 به مدت یکسال تمدید شد.
داوطلبانی که تحت عنوان:
🔺اکسپرس انتری استان بریتیش کلمبیا: نیروی کار ماهر
🔺اکسپرس انتری استان بریتیش کلمبیا: فارغ التحصیلان بین المللی
می توانند 600 امتیاز اضافی را زیرنظر سیستم جامع امتیازدهی (CRS) در دراو بعدی فدرال اکسپرس انتری کسب کنند.
افراد علاقه مند به مهاجرت به کانادا از طریق BC PNP ابتدا باید مشخصات خود را به صورت آنلاین در سیستم ثبت نام (SIRS) ثبت کرده و کلیه موارد فرم را تکمیل نمایند. پس از ارزیابی پروفایل، متقاضیان بر اساس تحصیلات، سابقه کاری و سایز عوامل نمره کسب می کنند.
از این بخش CanadaVisa Skills Immigration Registration System Calculator برای پیدا کردن ظرفیت امتیازی SIRS خود دیدن فرمایید.

💢 برنامه مهاجرتی نیروی ماهر: تغییر و تحولات در اشتغال ناشی از COVID-19
برنامه استانی بریتیش کلمبیا اقدامات متقابلی را برای متقاضیان مهاجرت نیروی ماهر انجام داده است که وضعیت اشتغال آنها به دلیل این ویروس تغییر یافته است. متقاضیانی که هنوز درگیر جمع آوری کلیه مدارک مورد نیاز از جمله نتایج آزمون های زبان، ارزیابی و معادل سازی مدارک تحصیلی ومصاحبه نهایی برای سابمیت هستند.
اما اگر مدارک به دلیل COVID-19 از اشخاص ثالث دریافت نشود، ارائه توضیحی کتبی و اثبات مبنی بر درخواست اطلاعات ممکن است در این ضمن قابل پذیرش صورت گیرد.

.

تیم کانادا از ایران اخبار مهاجرت کانادا را در کانالهای مختلف اجتماعی
از جمله اینستاگرام و تلگرام به اشتراک می گذارد.
در یکی از این کانالهای رسانه های اجتماعی عضو شوید، کانادا از ایران را برای آگاهی از آخرین به روزرسانی های مهاجرت ، دنبال کنید.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما نگرانی را از خود دور کنید.

از بخش پربازدیدترین های سایت نیز دیدن فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments