نویسنده
دراو 45 ام برنامه استانی ساسکاچوان اختصاص پیدا کرد به 541 نفر درکتگوری Occupations In-Demand و اکسپرس انتری که کاهش مینیمم امتیاز این برنامه تا امتیاز 72 بود.
برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان SINP در 11 فوریه 2021 541 دعوتنامه برای درخواست متقاضیان اقامت دائم کانادا صادر کرده است.
مینیمم امتیاز ها 72 امتیاز CRS.
استان ساسکاچوان در پذیرش 11 فوریه 2021 که در بخش مشاغل مورد نیازبرگزار شد، 197 دعوتنامه برای انواع شغل برای درخواست نامزد استانی برای اقامت دائم کانادا صادر کرد. این سومین دراو سال 2021 تنها با فاصله 22 روزه برای برنامه های نامزد مهاجران ساسکاچوان (SINP) است.همچنین در بخش اکسپرس انتری 344 دعوتنامه ارسال شد. این دعوت نامه ها در جریان Occupations In-Demand و اکسپرس انتری برای کاندیداها انجام شده است.
این دعوتنامه ها جدیدترین جریان در این سلسه دوره های انتخابی با تعداد دعوتنامه های بالا برای این زیرگروه های معتبر مهاجران ساسکاچوانSINP بود، که هیچ یک از آنها برای اینکه واجد شرایط باشند، نیاز به پیشنهاد شغلی در ساسکاچوان یا سابقه کاری در کانادا ندارند.

در دراو 11 فوریه برای 541 متقاضی مشاغل مورد نیاز در 80 حوزه صادر شد. برای دیدن جدول 80 شغل به تصاویر زیر مراجعه فرمایید.
متقاضیانی که دارای سابقه کار در پنجاه شغل تعیین شده توسط استان بودند، در این دور دعوت شده اند. برخی از مشاغل تعیین شده شامل مدیران مالی، متخصصان منابع انسانی و متخصصان کاردرمانی و غیره می شوند.
Latest-Draw-of-SINP-Invites-Express-Entry-and-occupation-In-Demand-candidates-for-PR-visa

تغییرات گسترده در لیست مشاغل مورد درخواست استان ساسکاچوان در تاریخ 18 سپتامبر

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان پروفایل متقاضیان را ارزیابی کرده و در شبکه امتیازدهی International Skilled Worker به آنها از 100 امتیاز می دهد. سپس از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می کند که تقاضای خود برای اقامت دائم کانادا را ارائه کنند.

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان تا پایان سال 2020 مجموعا 4429 متقاضی از طریق زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز یا Occupations In-Demand دعوت کرده است. از طریق زیرمجموعه اکسپرس انتری هم مجموعا 3854 متقاضی تا انتهای سال 2020 دعوت شده اند و در کل حدودا 8000 متقاضی در سال 2020 از طریق این دو زیرمجموعه دعوت شده اند. باید دید در سال 2021 این برنامه به چه صورت عمل خواهد کرد. تا اینجای سال 1441 دعوتنامه از طریق این برنامه صادر شده است.
 


سیستم اکسپرس انتری به نامزدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی، سن، تحصیلات و سابقه کار و ارتباط با استان ساسکاچوان امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش های بعدی از صف انتظار EOI انتخاب می شوند.

حداقل امتیاز در آخرین پذیرش اعلام شده در 11 فوریه 2021 برنامه مهاجرتی SINP برای زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز 72 بوده است.
گفتنی است که حداقل امتیاز در پذیرش اعلام شده در 11 فوریه 2021 برنامه مهاجرتی SINP برای زیرمجموعه اکسپرس انتری 72 بوده است
همچنین در حال حاضر بیش از 200 شغل واجد شرایط زیر گروه های فرعی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز SINP وجود دارد.

در لینک مقابل می توانید به طور کامل با برنامه مهاجرتی SINP آشنا شوید.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت و کار در کانادا هستید

و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما

با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

ما در اینستاگرام کانادا از ایران دنبال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments