نویسنده

استان منیتوبا در جدیدترین پذیرش خود که در تاریخ 12 سپتامبر برگذار شد برای 347 متقاضی اقامت دائم دعوتنامه صادر کرد .این دعوتنامه ها برای متقاضیانی که در دسته ئ کارگر ماهر خارجی و فارغ التحصیلان بین المللی از دانشگاه های مانیتوبا قرارداشتند صادر شد.

برنامه های استانی منیتوبا که به اختصار MPNP نامیده می شود در کمتر از یک ماه بیش از 700 توصیه نامه (Letters of Advice to Apply ) از طریق مسیرهای مهاجرتی Skilled Worker ، Skilled Worker Overseas و International Education Stream صادر کرده است .در حال حاضر ،از ابتدای سال 2019 تا کنون از طریق این سه مسیر مهاجرتی بیش از 6157 LLA صادر شده است .


دعوتنامه اکسپرس انتری :

از 347 دعوتنامه صادر شده در تاریخ 12 سپتامبر ، 45 دعوتنامه برای متقاضیانی که در سیستم اکسپرس انتری فدرال تشکیل پروفایل داده بودند صادر شده است. سیستم اکسپرس انتری متقاضیان را در سه دسته مهاجرتی Federal Skilled Worker Class, Federal Skilled Trades Class and Canadian Experience Class مدیریت می کنند . متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) امتیاز انها به حداقل امتیاز نرسد با انتخاب شدن از طرف استان 600 امتیاز اضافی کسب کنند و این امر باعث میشود تا در دوره بعدی برای آنها دعوتنامه برای اخذ اقامت دائم صادر شود. آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که می خواهند از طرف استان جهت اقامت دائم انتخاب شوند باید در یکی از شغل هایی که از طرف برنامه مهاجرت استانی منیتوبا مورد نیاز اعلام شده اند سابقه کار باشند؛ همچنین باید شرایط دیگری نیز داشته باشند.

مسیر مهاجرتی Skilled Worker in Manitoba :


در پذیرش 12 سپتامبر ، 254 دعوتنامه برای متقاضیان مسیر مهاجرتی Skilled Worker صادر شد.این مسیر مهاجرتی مسیری برای اقامت دائم کارگر ماهر خارجی و فارغ التحصیلان بین المللی از دانشگاههای مانیتوبا که در حال حاضر در این استان زندگی یا کار میکنند و یا از طرف کارفرماهای این استان دارای پیشنهاد شغلی هستند ،می باشد
مسیر مهاجرتی Skilled Worker بر مبنای سیستم ابراز تمایل یا Expression of Interest فعالیت می کند. متقاضیان برای اینکه واجد شریط دریافت توصیه نامه باشند میبایست پروفایل آنلاین خود را تشکیل دهند و در آن اطلاعاتی در مورد تحصیلات، سابقه کار و سطح تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسه و سایر معیارها را ارائه کنند.
پروفایل متقاضیان واجد شرایط از 1000 امتیاز نمره داده می شود و در صف انتظار برنامه مهاجرتی استانی منیتوبا قرار داده می شود. کمترین امتیاز متقاضیان این مسیر مهاجرتی در پذیرش 12 سپتامبر 545 بوده است.

مسیر مهاجرتی Skilled Worker Overseas :


در پذیرش 12 سپتامبر 53 توصیه نامه جهت تقاضا از طریق مسیر مهاجرتی Skilled Worker Overseas صادر شد . همه ی متقاضیان مستقیما از طریق Strategic Recruitment Initiative دعوت شده بودند.کمترین امتیاز EOI متقاضیان در این پذیرش 706 بود.

مسیر مهاجرتی International Education Stream :


این مسیر مهاجرتی مناسب متقاضیانی می باشد که دارای مهارت های مورد نیاز بازار کار استان منیتوبا هستند. این مسیر سه زیرشاخه دارد :
Career Employment Pathway
Graduate Internship Pathway
the Student Entrepreneur Pathway

MPNP در قرعه کشی 12 سپتامبر 40 نامزد LAA را به نامزدهای بین المللی آموزش جریان صادر کرد.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments