نویسنده

دارندگان ویزای موقت زمان بیشتری را برای تمدید اقامت خود در کانادا خواهند داشت.

✔️کانادا به نیروهای کار، دانشجویان و دارندگان ویزای ویزیتوری تا 31 دسامبر سال 2020 این فرصت را می دهد تا وضعیت موقت خود را سامان ببخشد. کانادا برای دارندگان ویزای موقتی که قصد تمدید اقامت خود را دارند، انعطاف بیشتری خواهد داشت.
✔️ با توجه به چالش های ناشی از شیوع ویروس کرونا، سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC سیاست جدیدی را در نظر دارد که فرصت بیشتری را در اختیار این افراد قرار می دهد که وضعیت ویزای خود را مشخص نمایند.
✔️ بنا به این اطلاعیه جدید، دارندگان ویزای موقت 90 روز فرصت داشتند که درخواست وضعیت خود را برای تعیین تکلیف ارائه نمایند.

✔️ آنها تا روز 31 دسامبر سال 2020، با این فرض که آنها شرایطی که برای بازیابی وضعیت خود دارا هستند، فرصت خواهند داشت که جهت مشخص نمودن وضعیت ویزای خود اقدام کنند.

✔️ این شرایط برای مجوزهای کار، ویزای تحصیلی و دارندگان ویزای موقت که پیش تر اقدام کرده اند و در حال حاضر در کانادا هستند و همچنین ویزای آنها بعد از 30 ژانویه سال 2020 منقضی شده است، اعمال خواهد شد.
🖋️ این تغییر همچنین دارندگان ویزای کار (ورک پرمیت) که پیش تر اقدام کرده اند و مجوز کار خود را برای کارفرمای معین ارائه کرده اند را قادر می سازد که بتوانند در کانادا به کار مشغول شوند در حالیکه دولت فدرال تصمیم به تعیین وضعیت و تمدید درخواست آنها دارد.

🖋️ این افراد نیاز به یک پیشنهاد کار دارند که می بایست درخواست برای ویزای کاری که توسط ارزیابی بازار کار (LMIA ) پشتیبانی می شود، را ارائه نمایند و یا دارای یک پیشنهاد شغلی معاف از LMIA باشند و سوم اینکه می بایست IRCC را از وضعیت کنونی خود مطلع نمایند.

🖋️ سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC در طول شیوع بیماری کرونا، افرادی را که به صورت موقت در این کشور هستند را تشویق به ماندن در کانادا نموده که بتوانند ویزای خود را تمدید و یا به تحصیل و کار مشغول شوند تا بتوانند به صورت قانونی در کانادا حضور داشته باشند.

🖋️ در عین حال، IRCC از تأثیر شیوع بیماری کرونا بر دارندگان ویزای موقتی که قصد دارند درخواستهای خود راتکمیل و ارائه نمایند، آگاه می باشد. علاوه بر این، IRCC بر شرایط کسانی که قصد بازگشت به خانه و کشور خود را دارند و بنا به محدودیت پروازها امکان در این کشور مانده اند و مشکلاتی را تجربه کرده اند واقف می باشد.

تلگرام " کانادا از ایران "

 
form-icon

فرم ارزیابی رایگان

 
instagram-512

اینستاگرام " کانادا از ایران "

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما نگرانی را از خود دور کنید.

از بخش پربازدیدترین های سایت نیز دیدن فرمایید.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments