نویسنده
در تاریخ 16 اکتبر 2019 دولت کانادا 500 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری که در خواست اقامت دائم داشتند صادر کرد. در این پذیرش حداقل امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی در این تاریخ، 357 امتیاز بود که این امتیاز نسبت به پذیرش گذشته که درتاریخ 2 اکتبر 2019 برگزار شد و حداقل امتیاز 464 بود به طور قابل توجهی کاهش امتیاز (107-) داشت.

این قرعه کشی ویژه برنامه فدرال، دومین قرعه کشی در سال 2019 بود که متقاضیان را در کلاس مشاغل دارای مهارت فدرال مورد هدف قرار داد، که برای اتباع خارجی دارای گواهی مدرک تحصیلی نیز وجود دارد که ثابت می کند آنها واجد شرایط برای کار در یک تجارت دارای مهارت بالا در کانادا هستند یا پیشنهاد شغلی مناسبی دارند. از جمله، معیار های استخدام در کانادا نیز است.

دسته ی مشاغل دارای مهارت یکی از سه دسته ی سیستم اکسپرس انتری برای مهاجران با مهارت بالا است .
سیستم اکسپرس انتری متقاضیان را در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی مدیریت میکند و بر اساس معیار هایی مانند سن ،تحصیلات ، سطح زبان انگلیسی و فرانسوی ، سابقه کار و .... این متقاضیان را امتیاز بندی میکند و بر اساس امتیاز CRS برای کسانی که بالاترین امتیاز را در این سیستم جامع رتبه بندی دریافت کنند دعوتنامه جهت اقامت دائم (ITA) صادر میکند . لازم به ذکر است که این دعوتنامه ها به هر دو هفته یکبار توسط اداره مهاجرت کانادا صادر میشود.

اکثریت قریب به اتفاق قرعه کشی اکسپرس انتری هر سه دسته را در بر میگرفت و قرعه کشی 16 اکتبر یکی از این استثنائات نادر این برنامه بود.

قرعه کشی قبلی اکسپرس انتری در تاریخ 2 اکتبر 3900 دعوتنامه برای درخواست ITA صادر کرد. با توجه به اهداف پذیرش بالاتر کانادا برای سه دسته اکسپرس انتری برای مهاجران با مهارت بالا در سال های 2019 و 2020، انتظار می رود که IRCC در هفته های آینده تساوی های بیشتری را از سر بگیرد.
 
 
در این پذیرش از قائده ی Tie –Break استفاده شده است که زمان آن 16 اکتبر 2019 راس ساعت 20:36:42 به وقت گرنویچ بوده است . این بدین معنی است که تمامی متقاضیان دسته مشاغل دارای مهارت که در سیستم جامع رتبه بندی امتیاز آنها 357 و بالاتر بوده و قبل از این تاریخ وارد پول اکسپرس انتری شده اند دعوتنامه ITA دریافت کرده اند .

قرعه کشی امروز یادآور روش های مختلفی است که نامزدهای اکسپرس انتری با نمرات پایین CRS ممکن است دعوتنامه ITA دریافت کنند.

امتیاز برش امروز 357 با 81 امتیاز پایین تر از کمترین امتیاز برش امسال در یکی تساوی کامل برنامه اکسپرس انتری که 438 امتیاز بود، اعلام شد. که البته امتیاز برش امرز با 107 امتیاز پایین تر از امتیاز قرعه کشی قبلی با امتیاز 464 بوده است.
همانطور که در نمودار زیر مشاهده میکنید حداقل امتیازها در طی این مدت به چه صورت بوده است.
 
 
متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) امتیاز انها به حداقل امتیاز برسد با انتخاب شدن از طرف استان 600 امتیاز اضافی کسب کنند و این امر باعث میشود تا در دوره بعدی برای آنها دعوتنامه برای اخذ اقامت دائم صادر شود.

برنامه مهاجرتی استان آلبرتا در جدید ترین پذیرش خود که برگذار کرد برای متقاضیانی با حداقل امتیاز 400 دعوتنامه استانی صادر کرد. در قرعه کشی قبلی، حداقل امتیازات این استان به 300 امتیاز دعوتنامه صادر کرد. برای اینکه وارد اکثر جریانهای استانی متناسب با اکسپرس انتری شوید، اولین مرحله ارسال و ثبت پروفایل اکسپرس انتری شخصی خود می باشد.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments