نویسنده
استان ساسکاچوان از 610 متقاضیان اکسپرس انتری و مشاغل موردنیاز دعوت بعمل آورد.
استان ساسکاچوان در دومین پذیرش بزرگ خود در تاریخ 2 اکتبر 610 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری و مشاغل موردنیاز جهت اقامت دائم کانادا صادر کرد.
لازم به ذکر است که پذیرش دوم اکتبر این استان، دومین پذیرش بزرگ برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان SINP بعد از افزودن مشاغل بیشتر به فهرست مشاغل موردنیاز این استان است که برگزار می شود. در هفته گذشته مجموعا 769 دعوتنامه برای درخواست نامزد استانی برای متقاضیان مهاجرت به ساسکاچوان صادر شد.
SINP گزارش داد، کسانی که در قرعه کشی 2 اکتبر دعوت شده اند، در 77 عنوان شغلی از قبیل متخصصان منابع انسانی، مهندسین، تکنسین شبکه کامپیوتری، دستیاران حقوقی، مشاوران آموزشی، محققان علوم طبیعی و کاربردی و همچنین سرپرستان نظارتی اشتغال داشته اند.

تغییرات گسترده در لیست مشاغل مورد درخواست استان ساسکاچوان در تاریخ 18 سپتامبر

Latest-Draw-of-SINP-Invites-Express-Entry-and-occupation-In-Demand-candidates-for-PR-visa
همانطور که قبلا اعلام شد، برای دریافت دعوتنامه نیازی به داشتن پیشنهاد شغلی و تجربه کار کانادایی نیست. شرایط زیرمجموعه های مهاجرتی ساسکاچوان این است که متقاضیان حداقل در یکی از مشاغل مورد نیاز و مرتبط با زمینه تحصیلی خود سابقه کار داشته باشند.

لیست رشته های اضافه شده

high-demand

پذیرش 25 سپتامبر

PicsArt_09-30-11.27.34
پذیرش 2 اکتبر دومین پذیرش بزرگ اکسپرس انتری بعد از پذیرش 25 سپتامبر از طریق زیرمجموعه مشاغل موردنیاز، دقیقا بعد از رونمایی از سیستم EOI بوده است. در مجموع 214 دعوتنامه به نامزدهای دسته مشاغل مورد نیاز و 396 دعوتنامه برای نامزدهای اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان SINP صادر شده است.
سیستم اکسپرس انتری مجموعه ای از متقاضیان را برای سه دسته اصلی مهاجرت به کانادا از طریق کارگر ماهر، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا مهاجر جذب می کند.
داوطلبانی که تحت عنوان اکسپرس انتری تایید شوند، می توانند 600 امتیاز اضافی را زیرنظر سیستم جامع امتیازدهی (CRS) در قرعه کشی بعدی فدرال اکسپرس انتری کسب کنند. تقاضیان اکسپرس انتری برای اینکه از طرف استان انتخاب شوند باید درخواست یا Expression of Interest خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت کنند.
سیستم اکسپرس انتری به نامزدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی، سن، تحصیلات و سابقه کار و ارتباط با استان ساسکاچوان امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش های بعدی از صف انتظار EOI انتخاب می شوند.
حداقل امتیاز در آخرین پذیرش اعلام شده در 2 اکتبر 2019 برنامه مهاجرتی SINP برای هر دو زیرمجموعه اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز 68 بوده است. گفتنی است که حداقل امتیاز در پذیرش اعلام شده در 25 سپتامبر 2019 برنامه مهاجرتی SINP برای زیرمجموعه اکسپرس انتری 70 و مشاغل مورد نیاز 79 بوده است.
در لینک مقابل می توانید به طور کامل با برنامه مهاجرتی SINP آشنا شوید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments