نویسنده
استان ساسکاچوان از 308 متقاضیان اکسپرس انتری و مشاغل موردنیاز دعوت بعمل آورد.

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان SINP در 9 ژانویه 308 دعوتنامه برای درخواست متقاضیان اقامت دائم کانادا صادر کرده است.
استان ساسکاچوان در پذیرش 9 ژانویه که در بخش اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز برگزار شد، 308 دعوتنامه برای درخواست نامزد استانی برای اقامت دائم کانادا صادر کرد. این اولین دراو سال برای برنامه های نامزد مهاجران ساسکاچوان (SINP) است. این دعوت نامه ها در هر دو جریان Express Entry و Occupations In-Demand برای کاندیداها انجام شده است.

این دعوتنامه ها جدیدترین جریان در این سلسه دوره های انتخابی با تعداد دعوتنامه های بالا برای این زیرگروه های معتبر مهاجران ساسکاچوانSINP بود، که هیچ یک از آنها برای اینکه واجد شرایط باشند، نیاز به پیشنهاد شغلی در ساسکاچوان یا سابقه کاری در کانادا ندارند.

در مجموع 142 دعوتنامه برای نامزدهای اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان SINP و 166 برای نامزدهای دسته مشاغل مورد نیاز دعوتنامه صادر شده است.

در دراو 9 ژانویه برای 82 متقاضی مشاغل دعوتنامه ارسال شد. برخی از این مشاغل عبارت اند از: مدیر کشاورزی، ماموران اداری و تکنیسین های برق خانگی و تجاری.


تغییرات گسترده در لیست مشاغل مورد درخواست استان ساسکاچوان در تاریخ 18 سپتامبر

Latest-Draw-of-SINP-Invites-Express-Entry-and-occupation-In-Demand-candidates-for-PR-visa
نکته: زیر گروه مشاغل مورد نیاز (Occupation In-Demand) برای متقاضیان مهاجرت که پروفایل اکسپرس انتری ندارند نیز باز است. با این حال ، آنها نیاز به ابراز علاقه (EOI) با SINP داشتند.و می بایست در یکی از مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی خود یک سال سابقه کار می داشتند.

لیست رشته های اضافه شده

high-demand

پذیرش 20 دسامبر

saska

سیستم اکسپرس انتری مجموعه ای از متقاضیان را برای سه دسته اصلی مهاجرت به کانادا از طریق کارگر ماهر، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا مهاجر جذب می کند.
داوطلبانی که تحت عنوان اکسپرس انتری تایید شوند، می توانند 600 امتیاز اضافی را زیرنظر سیستم جامع امتیازدهی (CRS) در قرعه کشی بعدی فدرال اکسپرس انتری کسب کنند. تقاضیان اکسپرس انتری برای اینکه از طرف استان انتخاب شوند باید درخواست یا Expression of Interest خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت کنند.
سیستم اکسپرس انتری به نامزدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی، سن، تحصیلات و سابقه کار و ارتباط با استان ساسکاچوان امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش های بعدی از صف انتظار EOI انتخاب می شوند.
حداقل امتیاز در آخرین پذیرش اعلام شده در 9 ژانویه 2020 برنامه مهاجرتی SINP برای زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز و هم متقاضیان اکسپرس انتری 69 بوده است.
گفتنی است که حداقل امتیاز در پذیرش اعلام شده در 20 دسامبر 2019 برنامه مهاجرتی SINP برای هر دو زیرمجموعه نیز 69 بوده است
همچنین در حال حاضر بیش از 200 شغل واجد شرایط زیر گروه های فرعی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز SINP وجود دارد.

در لینک مقابل می توانید به طور کامل با برنامه مهاجرتی SINP آشنا شوید.

شرایط مناسب برای برنامه استانی ساسکاچوان

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments