نویسنده
استان ساسکاچوان از 559 متقاضیان اکسپرس انتری و مشاغل موردنیاز دعوت بعمل آورد.
ساسکاچوان در تاریخ 8 اکتبر، در سومین دوره پذیرش خود، از 559 کاندیدای اکسپرس انتری و متقاضیان مشاغل موردنیاز جهت شرکت در برنامه استانی برای اقامت دائم کانادا دعوت کرد.
ساسکاچوان سومین پذیرش اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز خود را در سومین هفته تغییرات مشاغل مورد نیاز خود برگزار کرد.
لازم به ذکر است برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان SINP از زمانی که در تاریخ 18 سپتامبر فهرست مشاغل مورد نیاز خود را افزایش داد تا اکنون در طی این سه هفته سه پذیرش برگزار کرده و مجموعا 1938 دعوتنامه برای درخواست نامزد استانی برای متقاضیان مهاجرت به ساسکاچوان صادر کرده است.

تغییرات گسترده در لیست مشاغل مورد درخواست استان ساسکاچوان در تاریخ 18 سپتامبر

Latest-Draw-of-SINP-Invites-Express-Entry-and-occupation-In-Demand-candidates-for-PR-visa
همانطور که قبلا اعلام شد، برای دریافت دعوتنامه نیازی به داشتن پیشنهاد شغلی و تجربه کار کانادایی نیست. شرایط زیرمجموعه های مهاجرتی ساسکاچوان این است که متقاضیان حداقل در یکی از مشاغل مورد نیاز و مرتبط با زمینه تحصیلی خود سابقه کار داشته باشند.

لیست رشته های اضافه شده

high-demand

پذیرش 2 اکتبر

thumbnail

متقاضیانی که در دراو 8 اکتبر دعوتنامه دریافت کردند هر کدام در یکی از 15 شغل زیر سابقه کار داشته اند:

مدیران مالی (NOC 0111)
مدیران منابع انسانی (NOC 0112)
سایر مدیران خدمات اداری (NOC 0114)
مدیران سرمایه گذاری و بانک ها (NOC 0122)
مدیران بخش کشاورزی (NOC 0821)
سایر ماموران مالی (NOC 1114)
ماموران اداری (NOC 1221)
دستیاران اداری (NOC 1221)
حسابداران و حسابرسان (NOC 1311)
مشاوران و تحلیلگران سیستم های اطلاعات (NOC 2171)
مدیران دیتا و تحلیلگران دیتابیس (NOC 2172)
برنامه نویسان کامپیوتر و توسعه دهندگان رسانه های تعاملی (NOC 2174)
نمایندگان فروش مالی (NOC 6235)
نانوایان (NOC 6332)
تکنیسین ها/تعمیرکاران خودرو و مکانیک های اتوبوس و کامیون (NOC 7321)
تکنیسین های معماری (NOC 2251)
پذیرش 8 اکتبر سومین پذیرش بزرگ اکسپرس انتری بعد از پذیرش 2 اکتبر از طریق زیرمجموعه مشاغل موردنیاز، دقیقا بعد از رونمایی از سیستم EOI بوده است. در مجموع 177 دعوتنامه برای نامزدهای اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان SINP و 382 برای نامزدهای دسته مشاغل مورد نیاز دعوتنامه صادر شده است. اکثریت متقاضیانی که در تاریخ 8 اکتوبر دعوتنامه دریافت کردند از طریق زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز اقدام کرده بودند. این زیرمجموعه به اکسپرس انتری مرتبط نیست.
سیستم اکسپرس انتری مجموعه ای از متقاضیان را برای سه دسته اصلی مهاجرت به کانادا از طریق کارگر ماهر، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا مهاجر جذب می کند.
داوطلبانی که تحت عنوان اکسپرس انتری تایید شوند، می توانند 600 امتیاز اضافی را زیرنظر سیستم جامع امتیازدهی (CRS) در قرعه کشی بعدی فدرال اکسپرس انتری کسب کنند. تقاضیان اکسپرس انتری برای اینکه از طرف استان انتخاب شوند باید درخواست یا Expression of Interest خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت کنند.
سیستم اکسپرس انتری به نامزدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی، سن، تحصیلات و سابقه کار و ارتباط با استان ساسکاچوان امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش های بعدی از صف انتظار EOI انتخاب می شوند.
حداقل امتیاز در آخرین پذیرش اعلام شده در 8 اکتبر 2019 برنامه مهاجرتی SINP برای زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز 69 بوده است. گفتنی است که حداقل امتیاز در پذیرش اعلام شده در 2 اکتبر 2019 برنامه مهاجرتی SINP برای هر دو زیرمجموعه 68 بوده است.
در لینک مقابل می توانید به طور کامل با برنامه مهاجرتی SINP آشنا شوید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments