نویسنده
استان ساسکاچوان از 595 متقاضیان اکسپرس انتری و مشاغل موردنیاز دعوت بعمل آورد.

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان SINP از 25 سپتامبر در طی 16 دراو نزدیک به بیش از 6284 دعوتنامه برای درخواست متقاضیان اقامت دائم کانادا صادر کرده است.
استان ساسکاچوان در پذیرش 20 دسامبر که در بخش اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز برگزار شد ، 595 دعوتنامه برای درخواست نامزد استانی برای اقامت دائم کانادا صادر کرد. با یک دراو بزرگ دیگر استان ساسکاچوان ماه دسامبر خود را پس از ماه های بسیار پرکار اکتبر و نوامبر برای برنامه نامزدهای مهاجرتی در زیر گروه های اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز بودند آغاز کرد.
این دعوتنامه ها جدیدترین جریان در این سلسه دوره های انتخابی با تعداد دعوتنامه های بالا برای این زیرگروه های معتبر مهاجران ساسکاچوانSINP بود، که هیچ یک از آنها برای اینکه واجد شرایط باشند، نیاز به پیشنهاد شغلی در ساسکاچوان یا سابقه کاری در کانادا ندارند.
در مجموع 304 دعوتنامه برای نامزدهای اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان SINP و 291 برای نامزدهای دسته مشاغل مورد نیاز دعوتنامه صادر شده است.

در دراو 20 دسامبر برای 96 متقاضی مشاغل دعوتنامه ارسال شد. برخی از این مشاغل عبارت اند از: مدیران فروش شرکت، سرپرستان، کارمندان اداری مالی و بیمه.

تغییرات گسترده در لیست مشاغل مورد درخواست استان ساسکاچوان در تاریخ 18 سپتامبر

Latest-Draw-of-SINP-Invites-Express-Entry-and-occupation-In-Demand-candidates-for-PR-visa
نکته: زیر گروه مشاغل مورد نیاز (Occupation In-Demand) برای متقاضیان مهاجرت که پروفایل اکسپرس انتری ندارند نیز باز است.

لیست رشته های اضافه شده

high-demand

پذیرش 28 نوامبر

photo_2019-11-30_12-39-39

16 دراو برگزار شده از 25 سپتامبر و بیش از 6200 دعوتنامه

SINP اکنون از 25 سپتامبر 16 دوره پذیرش را از طریق زیر گروه اکسپرس انتری و متقاضیان مشاغل مورد نیاز حرفه ای برگزار کرده است. در مجموع 6284 دعوتنامه در طی این 16 دوره برای درخواست نامزد استانی در هر دو زیر گروه برای متقاضیان صادر شده است.
این دراو پس از تصویب SINP رویکرد جدیدی در مورد مشاغل که در دو زیر مجموعه واجد شرایط بودند انجام شد، که هر دو حداقل یک سال سابقه کار در شغلی را دارند که در ساسکاچوان پیشنهاد کاری محسوب می شود و مربوط به زمینه تحصیلی آنها از جمله سایر معیارهاست.
با استفاده از رویکرد جدید، SINP یک لیست مشغل حذف شده را معرفی کرد که تعداد شغل های واجد شرایط را از 19 به بیش از 200 افزایش داد.
سیستم اکسپرس انتری مجموعه ای از متقاضیان را برای سه دسته اصلی مهاجرت به کانادا از طریق کارگر ماهر، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا مهاجر جذب می کند.
داوطلبانی که تحت عنوان اکسپرس انتری تایید شوند، می توانند 600 امتیاز اضافی را زیرنظر سیستم جامع امتیازدهی (CRS) در قرعه کشی بعدی فدرال اکسپرس انتری کسب کنند. تقاضیان اکسپرس انتری برای اینکه از طرف استان انتخاب شوند باید درخواست یا Expression of Interest خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت کنند.
سیستم اکسپرس انتری به نامزدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی، سن، تحصیلات و سابقه کار و ارتباط با استان ساسکاچوان امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش های بعدی از صف انتظار EOI انتخاب می شوند.
حداقل امتیاز در آخرین پذیرش اعلام شده در 20 دسامبر 2019 برنامه مهاجرتی SINP برای زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز و هم متقاضیان اکسپرس انتری 69 بوده است.
گفتنی است که حداقل امتیاز در پذیرش اعلام شده در 28 نوامبرر 2019 برنامه مهاجرتی SINP برای هر دو زیرمجموعه نیز 69 بوده است
همچنین در حال حاضر بیش از 200 شغل واجد شرایط زیر گروه های فرعی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز SINP وجود دارد.

در لینک مقابل می توانید به طور کامل با برنامه مهاجرتی SINP آشنا شوید.

شرایط مناسب برای برنامه استانی ساسکاچوان

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments