نویسنده
کانادا در جدیدترین پذیرش خود در تاریخ 30 اکتبر 2019 3900 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری که درخواست اقامت دائم داشتند صادر کرد. در این دراو حداقل امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی 475 بود که این امتیاز نسب به پذیرش گذشته در تاریخ 2 اکتبر 2019 با این تعداد برگذار شد و حداقل امتیاز 464 بود و به طور قابل توجهی افزایش امتیاز (11+) داشت.

بدین ترتیب مجموع تعداد دعوتنامه هایی که طی سال 2019 تا به الان از طریق اکسپرس انتری دولت کانادا صادر شده به بیش از 70 هزار دعوتنامه و به طور دقیق به 71 هزار و 700 دعوتنامه ITA رسیده است و به گونه ای یک نوع رکورد محسوب می شود.

سیستم اکسپرس انتری متقاضیان را در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی مدیریت میکند و بر اساس معیار هایی مانند سن ،تحصیلات ، سطح زبان انگلیسی و فرانسوی ، سابقه کار و .... این متقاضیان را امتیاز بندی میکند و بر اساس امتیاز برای کسانی که بالاترین امتیاز را در این سیستم جامع رتبه بندی دریافت کنند دعوتنامه جهت اقامت دائم (ITA) صادر میکند . لازم به ذکر است که این دعوتنامه ها به هر دو هفته یکبار توسط اداره مهاجرت کانادا صادر میشود.
به منظور واجد شرایط بودن، پیشنهاد شغل کانادایی لازم نیست.

یکی از دلایل افزایش شدید CRS در دراو امروز فاصله ی 28 روزه کامل بین دراو امروز با قبلی بود. در تاریخ 16 اکتبر، حداقل امتیاز 357 بود و این یعنی تعداد بیشتری از متقاضیان با امتیاز بالا در این فاضله وارد صف انتظار شدند و افزایش 118 امتیازی بوجود آمد.
 
 
در این پذیرش از قائده ی Tie –Break استفاده شده است که زمان آن 29 آگوست 2019 راس ساعت 03:50:24 به وقت استاندارد شرقی بوده است . این بدین معنی است که تمامی متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی امتیاز آنها 475 و بالاتر بوده و قبل از این تاریخ وارد صف انتظار اکسپرس انتری شده اند دعوتنامه دریافت کرده اند .

تعداد 71.700 دعوتنامه ITA که دولت کانادا در امسال صادر کرده است نسب به سال گذشته با 2500 تا عقب مانده است، چرا که رکورد 89.800 دعوتنامه ITA برای سال گذشته بود.

کانادا دارای اهداف پذیرش با تعداد بالاتری برای سه دسته مهاجرتی فدرال با مهارت بالا برای سال های 2019 و 2020 است، به این معنی که هنوز فرصت پیشی گرفتن از رکورد سال گذشته را دارد.
 
 
متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) امتیاز انها به حداقل امتیاز برسد با انتخاب شدن از طرف استان 600 امتیاز اضافی کسب کنند و این امر باعث میشود تا در دوره بعدی برای آنها دعوتنامه برای اخذ اقامت دائم صادر شود.

استان ساسکاچوان در تاریخ 18 اکتبر که نزدیک به 1000 متقاضی اکسپرس انتری را جذب کرد و رکورد خود را زد. و همچنین در دراو 24 اکتبر با جذب 550 متقاضی کار خود را ادامه داد.
استان نوا اسکوشیا از طریق جریان الویت بازار کار، 430 دعوتنامه برای متقاضیان سیستم اکسپرس انتری در روز دوشنبه برای متقاضیان دارای سابقه کار پرستاری و روانپزشکی صادر کرد.
برنامه مهاجرتی استان آلبرتا در جدید ترین پذیرش خود که در تاریخ 9 اکتبر برگذار کرد برای متقاضیانی با حداقل امتیاز 350 دعوتنامه استانی صادر کرد. در اولین دوره های انتخابی این جریان، حداقل امتیاز متقاضیان 300 بود.

برای اینکه وارد اکثر جریانهای استانی متناسب با اکسپرس انتری شوید، اولین مرحله ارسال و ثبت پروفایل اکسپرس انتری شخصی خود می باشد.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments