نویسنده
استان ساسکاچوان از 769 متقاضیان اکسپرس انتری و مشاغل موردنیاز دعوت بعمل آورد.
در جدیدترین پذیرش استان ساسکاچوان در تاریخ 25 سپتامبر 2019، برای 769 متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل موردنیاز دعوتنامه صادر کرد. نامزدهای دعوت شده در قرعه کشی 25 سپتامبر نماینده 100 شغل متفاوت بودند.
با توجه به آخرین اخبار منتشر شده SINP که استان ساسکاچوان جدیدا لیست تعداد مشاغل دارای مهارت های بالا را به صورت چشمگیری از 19 به 218 افزایش داد، این جدیدترین پذیرش برای این مشاغل برگزار شده است.
SINP گزارش داد، کسانی که در قرعه کشی 25 سپتامبر دعوت شده اند، در 100 عنوان شغلی از قبیل مهندسی عمران و مکانیک، روانشناسان و مشاوران سیستم های اطلاعاتی، تحلیلگران و مهندسین پرتودرمانی اشتغال داشته اند.
در این

لینک

می توانید شرایط دریافت دعوتنامه این گروه را مطالعه فرمایید.

تغییرات گسترده در لیست مشاغل مورد درخواست استان ساسکاچوان در تاریخ 18 سپتامبر

Latest-Draw-of-SINP-Invites-Express-Entry-and-occupation-In-Demand-candidates-for-PR-visa
همانطور که قبلا اعلام شد، برای دریافت دعوتنامه نیازی به داشتن پیشنهاد شغلی و تجربه کار کانادایی نیست.

لیست رشته های اضافه شده

high-demand

لیست مشاغل EXCLUDED

high-demand
پذیرش 25 سپتامبر بزرگترین پذیرش اکسپرس انتری از طریق زیرمجموعه مشاغل موردنیاز، دقیقا بعد از رونمایی از سیستم EOI بوده است. در مجموع 365 دعوتنامه به نامزدهای دسته مشاغل مورد نیاز و 404 دعوتنامه برای نامزدهای اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان SINP صادر شده است.
سیستم اکسپرس انتری مجموعه ای از متقاضیان را برای سه دسته اصلی مهاجرت به کانادا از طریق کارگر ماهر، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا مهاجر جذب می کند.
داوطلبانی که تحت عنوان اکسپرس انتری تایید شوند، می توانند 600 امتیاز اضافی را زیرنظر سیستم جامع امتیازدهی (CRS) در قرعه کشی بعدی فدرال اکسپرس انتری کسب کنند. تقاضیان اکسپرس انتری برای اینکه از طرف استان انتخاب شوند باید درخواست یا Expression of Interest خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت کنند.
سیستم اکسپرس انتری به نامزدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی، سن، تحصیلات و سابقه کار و ارتباط با استان ساسکاچوان امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش های بعدی از صف انتظار EOI انتخاب می شوند.
حداقل امتیاز در آخرین پذیرش اعلام شده در 25 سپتامبر 2019 برنامه مهاجرتی SINP برای زیرمجموعه اکسپرس انتری 70 و مشاغل مورد نیاز 79 بوده است.
در لینک مقابل می توانید به طور کامل با برنامه مهاجرتی SINP آشنا شوید.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments