نویسنده

کبک برنامه های CAQ را از 10 موسسه یادگیری تعیین شده به حالت تعلیق درآورد

🟣 وزارت مهاجرت کبک از تاریخ 30 دسامبر درخواست های جدید برای گواهی پذیرش کبک یا CAQ را از طرف دانشجویانی که قصد تحصیل در 10 موسسه آموزشی (کالج، دانشگاه) که DLI دارند را نخواهد پذیرفت و به حالت تعلیق درآورده است.

🟣 گفتنی است اکثر افرادی که قصد تحصیل در کبک دارند نیاز به CAQ یا گواهی پذیرش کبک دارند. درخواست هایی که قبل از این تاریخ یعنی 30 دسامبر ارائه شده اند اما هنوز در حال رسیدگی شدن هستند به حالت تعلیق درخواهند آمد. این تصمیم از تاریخ 31 مارس 2021 اجرایی خواهد شد.

🔴 نام 10 موسسه آموزشی DLI که تحت بررسی بر طبق اعلام رسمی سایت MIFI هستند به شرح ذیل می باشد:

🔺 M College of Canada
🔺 Matrix College of Management, Technology and Healthcare
🔺 Canada College inc
🔺 Herzing College ) Institute )
🔺 CDE College
🔺 Montréal College of Information Technology
🔺 Institut supérieur d’informatique ) ISI )
🔺 Universel College— Gatineau Campus
🔺 Collège CDI
🔺 Montréal Campus of Cégep de la Gaspésie et des Îles
🔶 DLI ها، موسسات آموزشی مورد تأیید دولت کبک برای استقبال از دانشجویان بین المللی هستند و دانشجویان این امکان را خواهند داشت که بعد از فارغ التحصیلی موفق به دریافت مجوزهای کار پس از فارغ التحصیلی PGWP بشوند.
🔶 دانشجویان خارجی قادر خواهند بود که با کسب سابقه کار مهارتی را کسب کنند که بتوانند بعدا از آن جهت اقامت دائم کانادا استفاده نمایند. از طریق PGWP دانشجویان بین المللی می توانند برای روش های مهاجرتی مانند اکسپرس انتری و ... برای اقامت دائم خود اقدام نمایند.
🔶 طبق اعلام وزارت مهاجرت کبک: "چند هفته ی اخیر سیاست های غیرقابل قبول چند نهاد آموزشی در جذب دانشجوی بین المللی مشخص شده است. برای حفظ انسجام برنامه دانشجوی خارجی تصمیم بر این گرفته شده تا دریافت و رسیدگی به درخواست های جدید اتباع خارجی که در این نهادهای آموزشی تحت نظارت و بررسی پذیرفته شده یا ثبت نام کرده اند تعلیق شود."
🔶 کبک به خاطر موقعیت خاصی که در کانادا دارد آزادی و اختیار بیشتری برای گماشتن نهادهای آموزشی به عنوان DLI دارد. در نتیجه به استثنای چند مورد، اکثریت قریب به اتفاق موسسات آموزشی خصوصی که DLI هستند در کبک وجود دارند.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت و کار در کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما

با دید بازتر و اطلاعات کامل و مطمئن پروسه مهاجرتی خود را استارت بزنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments