نویسنده

استان نوااسکوشیا افزایش سطح مهاجرت برای بهبود اقتصادی فراهم می آورد.

⭕ حدر سال گذشته در مجموع 3517 نامزد مهاجرتی تأیید شده و بسیاری از آنها در طبقه بندی خدمات ضروری قرار گرفتند مانند نیروی کار ماهر. همچنین انتظار می رود با کاهش محدودیت های سفر به دلیل شیوع بیماری کرونا، کسانی که خارج از کشور زندگی می کنند وارد خاک کانادا شوند.
⭕ تمرکز بر خدمات اساسی در سال جاری به این معنا که بسیاری از کارکنان در زمینه خدمات بهداشتی مانند دستیارهای مراقبتی، پرستارها و پزشکان در استان حفظ شده اند. به دلیل شیوع، سطح مهاجرت نسبت به سال 2019 کمتر بوده است. با این وجود، نوااسکوشیا، به پردازش برنامه ها از طریق برنامه مهاجرت آتلانتیک و برنامه استانی ادامه داده است.
⭕ وزیر مهاجرت استان، اعلام کرد که استان نوااسکوشیا نقش اساسی در بهبود و رشد اقتصادی پس از دوره شیوع را ایفا می کند.

🛑 خانم دیاب، وزیر امور خارجه نوااسکوشیا، همچنین اظهار کرد که مهاجرت نقش مهمی در اقتصاد ما خواهد داشت زیرا بهبود بعد از کرونا وجود خواهد داشت. ما همچنین برای شناسایی نیازهای نیروی کار در بخشهای مختلف همچون خدمات ضروری اقدام نموده و کارفرمایانی که برای ایجاد رشد اقتصادی به نیروی کار ماهر و استعداد تخصصی نیاز داشته باشند، همکای خواهیم داشت.
🛑 به نظر می رسد که این استان بر جذب استعدادهای خارجی با مهارتهای تخصصی برای جبران کمبود نیروی کار ماهر متمرکز شده است. علاوه بر این، نوااسکوشیا بر آن است که دانشجویان بین المللی را پس از فارغ التحصیلی حفظ نماید و این موضوع افزایش چشمگیری نسبت به سال 2014 داشته است.

💢 چطور به نواساکوشیا مهاجرت کنیم.

🔺 کسانی که علاقه مند به اقامت دائم در نوااسکوشیا هستند، دو گزینه برای انتخاب دارند: مهاجرت اتلانتیک و برنامه استانی نوااسکوشیا
🔺 AIP یا برنامه مهاجرت آتلانتیک این امکان را به کارفرمایان می دهد که آن دسته از اتباع خارجی که را برای مشاغلی که نتوانسته اند منتخبی داشته باشند، به نیروی کار خارجی سپرده و آنها را استخدام نماید. در این صورت کارفرمایان نیاز به LMIA ندارند.
🔺 مناطق آتلانتیک شامل چهار استان نوااسکوشیا، نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور و جزیره پرنس ادوارد تشکیل شده است.

از لینک های ذیل اطلاعات مرتبط با شرایط متقاضی را بررسی فرمایید :




تلگرام " کانادا از ایران "

 
form-icon

فرم ارزیابی رایگان

 
instagram-512

اینستاگرام " کانادا از ایران "

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما نگرانی را از خود دور کنید.

از بخش پربازدیدترین های سایت نیز دیدن فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments