نویسنده

با در نظر گرفتن انتخابات استانی در 13 فوریه، احزاب سیاسی مهاجرت را در اولویت قرار می دهند.
برای مقابله با سالخوردگی و کاهش جمعیت نیوفاندلند و لابرادور به دنبال جذب مهاجران جدید بیشتری است.

💢با توجه به اینکه نیوفاندلند و لابرادور مانند استان‌های مشهورتر کانادا از جمله انتاریو و بریتیش کلمبیا، انتخاب اولین بسیاری از مهاجرین برای سکونت در کانادا نمی‌باشد، این استان به دنبال تقویت راه‌های مهاجرتی خود برای جذب متقاضیان بیشتر است.
⭕ با نزدیک شدن به تاریخ انتخابات استانی در ۱۳ فوریه ۲۰۲۱ (۲۵ بهمن ۹۹) نیز در میان مبارزات احزاب سیاسی موضوع مهاجرت به یک مساله اساسی و مهم تبدیل شده است. حزب لیبرال استان وعده داده است که آن‌ها در ۵ سال آینده میزان پذیرش مهاجران را ۳ برابر خواهند کرد. گروه‌های دیگر نیز وعده‌هایی مبنی بر اجرای اهداف مهاجرتی بالا داده‌اند.
⭕ عده‌ای بر این باورند که کمبود فرصت های شغلی در این استان نقش مهمی در عدم جذب متقاضیان دارد. در راستای رفع این مشکل پیشنهاداتی مبنی بر کمک دولت محلی و مردم به تازه‌ واردان برای پیوستن به بازارکار ارائه شده است.
⭕ گروهی عقیده دارند برای جذب تعداد بیشتری از مهاجرین، نیوفاندلند و لابرادور به یک برنامه طولانی مدت نیاز دارد و باید در مباحث آموزشی دانش آموزان و دانشجویان به موضوعاتی چون نژادپرستی و معرفی فرهنگ‌های مختلف بیشتر پرداخته شود.

📌 چگونه می توان به استان نیوفاندلند و لابرادور مهاجرت کرد؟

☑️ اگر قصد مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور کانادا را دارید، دو گزینه کلی پیش روی شما است:


🟤 برنامه مهاجرتی استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP )
🟤 برنامه مهاجرتی منطقه آتلانتیک (AIPP )


🔺 برنامه مهاجرتی استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP )

🔹 برنامه مهاجرتی استان نیوفاندلند و لابرادور در قالب روش‌های متفاوتی مهاجرتی مثل نیروی کار ماهر، فارغ التحصیلان بین‌المللی، کارآفرینان و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی کارآفرین اقدام به جذب متقاضیان می‌کند.
🔹 نیروهای کار متخصص دارای پروفایل معتبر اکسپرس انتری برای مهاجرت به نیوفاندلند و لابرادور باید دارای یک شغل تمام وقت یا یک پیشنهاد شغلی از کارفرمایان داخل استان باشند، حداقل سابقه تحصیلی و کاری مد نظر استان و بودجه کافی برای تامین هزینه‌های خود و خانواده را داشته باشند. در صورت نداشتن پروفایل معتبر اکسپرس انتری، این افراد باید با شرکت در آزمون‌های معتبر، سطح زبان انگلیسی یا فرانسه خود را ثابت کنند.
🔹 فارغ التحصیلان بین المللی باید حداقل نیمی از تحصیلات خود را در کانادا گذرانده و از یک کالج یا دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده باشند. آن‌ها همچنین باید یک پیشنهاد کار تمام وقت از یک کارفرمای واجد شرایط داشته باشند، حداقل‌های مورد نیاز در میزان مهارت زبان و بودجه برای تأمین هزینه زندگی خود را نیز برآورده کنند.


🔺 درباره برنامه مهاجرتی استانی آتلانتیک (AIPP):

🔹 اساس این برنامه بر روی ارائه پیشنهاد شغلی توسط یک کارفرما در این منطقه است و هدف آن این است که افراد متقاضی را به این منطقه بیاورد تا جایگاه های شغلی که توسط شهروندان کانادایی و ساکنان دائمی تکمیل نمی‌شود را پر کنند.
🔹 برنامه مهاجرتی آتلانتیک ۴ استان زیر را در بر می‌گیرد:
🔵 نووا اسکوشیا
🔵 نیو برانزویک
🔵 نیوفاندلند و لابرادور
🔵 جزیره پرنس ادوارد
🔹 اگر کارفرمایان نیاز به پر کردن سریع موقعیت شغلی موجود داشته باشند، می‌توانند برای صدور مجوز کار موقت برای نیروی کار اقدام کنند. به این ترتیب داوطلب می تواند زودتر به کانادا بیاید. داوطلب باید متعهد شود که ظرف ۹۰ روز از زمان درخواست مجوز کار موقت برای اقامت دائم اقدام کند.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما نگرانی را از خود دور کنید.

از بخش پربازدیدترین های سایت نیز دیدن فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments