نویسنده

شما می توانید برای محافظت از خود و خانواده تان سرویس بیمه را خریداری نمایید تا در برابر مشکلات مالی ناشی از حوادث مصون بمانید.

💢 بیمه درمانی در کانادا :


📌 بیمه درمانی در کانادا یکی از بهترین خدماتی است که کشور کانادا آن را در اختیار تمامی افرادی از جمله شهروندان کانادا، مهاجران، توریست ها و ... قرار داده است. بیمه درمانی برای شهروندان دائم خود بیمه به صورت رایگان می باشد.
📌 در کانادا، بیمه درمانی، به عنوان بیمه درمانی شخصی یا خانوادگی نیز شناخته می شود. این بیمه ممکن است خدمات دندان پزشکی را ارائه ندهد.
📌 بیمه درمانی فردی برای افراد مجرد، خانواده ها و زوج ها می باشد.
📌 توجه: اگر تحت پوشش بیمه کارمندان کانادایی قرار گرفته اید، احتمالاً نیازی به خرید بیمه درمانی شخصی ندارید. با این وجود می توان با خرید بیمه درمانی شخصی، بیمه ناتوانی، بیماری بحرانی، بیمه عمر و غیره ، پوشش بیمه گروه خود را افزایش داد.

💢 حمایت از سلامت شخصی و خانوادگی در کانادا

🔻 برنامه های بیمه درمانی فردی (همچنین به آن بیمه درمانی "شخصی" یا "خانوادگی" نیز گفته می شود) معمولاً مزایای زیر را ارائه می دهند که برخی از آنها ممکن است اختیاری باشند:
🔺 پوشش دارویی با نسخه در کانادا
🔺 مزایای دندانپزشکی (خدمات اساسی دندانپزشکی ، پیشگیری و عمده)
🔺 معرفی به متخصصان (مانند فیزیوتراپیست ها ، ماساژ درمانی ، کایروپراکتورها و غیره)
🔺 تجهیزات پزشکی با دوام (مانند صندلی های چرخدار ، پروتز و غیر)
🔺 مراقبت از بینایی (عینک ، امتحانات و غیره)
🔺 بیمه سفر
🔺 اتاقهای بیمارستان (نیمه خصوصی و خصوصی)
🔺 حمل و نقل آمبولانس (زمینی و هوایی)

💢 بیمه بازدید کنندگان کانادا :

🔺 بیمه بازدیدکنندگان از کانادا، برای افراد زیر اعمال می شود:
1- مهاجران کانادایی.
2- مهاجران ، دانشجویان و کارگران خارجی را به زمین نشستند. هر کس دیگری که فقط به کانادا سفر می کند.
3- بازدید کنندگان از بیمه کانادا برای بازدید از دوستان و نزدیکان، مهاجران زمینی یا مسافران کانادایی و برای افراد در کانادا با ویزای کاری یا دانشجویی در دسترس هستند.
4- برنامه ما همچنین سفرهای جانبی، حداكثر به مدت 30 روز را برای هر كشور دنیا به جز كشور مبدا شما، در بر می گیرد. این سفرهای جانبی می تواند قبل یا بعد از بازدید شما از کانادا یا در وسط بازدید شما اتفاق بیفتد ، تا زمانی که حداقل 51٪ از دوره بیمه شده کلی خود را در کانادا بگذرانید و هیچ خللی در پوشش خود نداشته باشید.
5- اگر بیمه قبل از ورود به کانادا خریداری شده باشد و تاریخ تأثیرگذاری سیاست شما برابر با تاریخ ورود شما باشد، هیچ مدت انتظار برای پوشش بیماری وجود نخواهد داشت و در بسیاری از شرایط، ما حتی در طی پروازهای بی وقفه شما به هیچ وجه تحت پوشش بیمه قرار نمی دهیم. هزینه اضافی!

💢 بیمه معلولیت در کانادا :

🔴 بیماری ناگهانی و تصادفات جدی می تواند منجر به از دست رفتن عمده درآمد شود که برای بیشتر افراد و خانواده های آنها بسیار مهم است.
🔴 بیمه معلولیت با پرداخت مزد ماهانه در هنگام عدم توانایی کار (بر خلاف مزایای بیماری بحرانی، که حتی اگر قادر به بازگشت به محل کار باشید، مبلغی از پول را نیز پرداخت می کند، با پرداخت مزدی ماهانه، حمایت مالی می کند).
🟥 هم مزایای ناتوانی در دراز مدت و هم برای کوتاه مدت وجود دارد.
🔺 بیمه معلولیت تضمین شده
🔺 مراقبت بلند مدت
🔺 مشخصات عمومی بیمه ناتوانی
🔺 در صورت بیمار شدن یا مجروح شدن، هزینه جایگزینی را جایگزین می کنید.
🔺 بسته به شغل شما، هرچه شغل شما خطرناک تر باشد، حق بیمه و محدودیت ها نیز بیشتر می شود.
- میزان پوشش معمولاً نمی تواند بیش از 2/3 از درآمد فعلی شما باشد.
- مزایای پرداخت شده از ادعای بیمه بدون مالیات است.
- دوره مزایا می تواند متفاوت باشد، در هر نقطه از 2 سال، تا 65 سالگی.

💢 خدمات درمانی و بیمه در کانادا خارج از استان محل سکونت :

🔴 هر یک از استان‌های کانادا قوانین خاص خود برای خدمات بهداشتی و درمانی را دارند؛ برای مثال در حالیکه در استان‌هایی مانند آلبرتا، ساسکاچوان، مانیتوبا، نیوبرانزویک، نوااسکوشیا و جزیره پرینس ادوارد به محض ثبت نام برای کارت سلامت فرد متقاضی تحت پوشش بیمه درمانی قرار می‌گیرد، در سایر استان‌ها مانند بریتیش کلمبیا، آنتاریو و کبک، متقاضیان باید یک دوره خاص را منتظر بمانند. داشتن بیمه درمانی استان‌های کانادا، دسترسی به خدمات درمانی اصلی در هریک از استان‌های دیگر سراسر کانادا را برای شما فراهم می‌آورد.
🔴 به عنوان مثال، اگر تحت پوشش استان انتاریو هستید و به خدمات درمانی اضطراری در منیتوبا نیاز دارید، می‌توانید از این خدمات در استان منیتوبا استفاده کنید.
🔴 هرچند، باید به خاطر داشت که این پوشش بیمه‌ در استان‌های دیگر، با محدودیت‌هایی روبرو است و هزینه برخی خدمات مانند انتقال با آمبولانس، بعضی خدمات اورژانسی دندانپزشکی، خرید داروهای نسخه پزشک، را باید بپردازید. اطلاع از این موضوع، برای استفاده از خدمات درمانی در کانادا ضروری است.

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما نگرانی را از خود دور کنید.

از بخش پربازدیدترین های سایت نیز دیدن فرمایید.

برای اطلاع بیشتر از اخبار استانهای کانادا اینجا کلیک کنید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments