نویسنده

بسیاری از افراد "معلم" را با تحصیل مرتبط می دانند، اما کشور کانادا معلمان را به عنوان اعضای خانواده فوری که از محدودیت های سفر معاف هستند، در نظر می گیرد.

📌 کانادا " آموزگاران" را به عنوان اعضای خانواده فوری ذکر کرده که تعریف کانادا از این کلمه، موجب سردرگمی افرادی که با کلمه "معلم" در زمان تحصیل آشنا می شوند، شده است.

📌 در کانادا بسیاری از افراد فکر می کنند که معلمان به دانشجویان و دانش آموزان در تحصیل کمک می کنند که مطلبی را بیاموزند یا مطالعه کنند.

📌با این حال، دولت کانادا آنها را با عنوان سرپرستان تحت نام اعضای خانواده لیست میکند که از محدودیت های سفر معاف هستند.
📍 کانادا سرپرستان و مدرسین را اینگونه تعریف می کند،بدین معنا که افرادی که مسئولیت مراقبت از یک کودک خارحی زیر سن قانونی که برای مدت طولانی جدا از والدین خود زندگی می کنند، را دارا هستند. به عنوان مثال: برای تحصیل در مقطع دبیرستان در کانادا سن قانونی در کانادا بالای 18 سال است و کودکان موضوع دارای سن زیرسن قانونی هستند.
📍 حوزه های قضایی مختلف تعاریف متفاوتی از مربیان و سرپرستان دارند که هرچند، هردو در عملکرد مشابه هستند. سرپرست یا معلم پذیرای مسئولیت والدین نیست اما، در صورت عدم دسترسی والدین صلاحیت تصمیم گیری از طرف یک خردسال را دارد.
📍 اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا IRCC، به گزارش خبر CIC اعلام کرده است که تعدادی از کودکان خارجی که در کانادا تحصیل می کنند به جای اینکه با والدین خود زندگی کنند، در طول تحصیل با یک سرپرست یا معلم زندگی می کنند.

🔴 سرپرستان و آموزگاران جز این استثنا ها محسوب می شوند زیرا IRCC از جدایی که در این حین اتباع خارجی با آن مواجه می شوند، جلوگیری به عمل می آورد.

🔴 آژانس خدمات مرزی کانادا CBSA لیستی از مدارکی که مورد تأیید این سازمان برای اثبات وضعیت اشتغال خود به عنوان سرپرست یا مدرس تحصیلی هستند، اینگونه اعلام کرده است:
• اسنادی که نشاندهنده ارتباط با کودک باشد.
• اسنادی که حاکی از نشان دادن مسئولیت قانونی کودک و اختیار در تصمیم گیری در غیاب والدین وی باشد.
• اسناد مربوط به وکالت یا حکم دادگاه قضایی یا شهادت نامه.
🛑 این مسئولیت بر عهده نگهبانان و یا مدرسان است تا افسر خدمات مرزی را متقاعد کند که الزامات ورود به کانادا را برآورده کرده است.

🛑 مسافران همچنین می بایست مدارکی برای اعلام دلیل سفر و مدت زمان اقامت خود ارائه نمایند.

🛑 به علاوه، می بایست اطلاعات دیگری که ممکن است این معافیت آنها را اثبات کند نیز به همراه داشته باشد. تصمیم نهایی بر اساس اطلاعات موجود در زمان پردازش توسط یک افسر CBSA به صورت موردی انجام می پذیرد.

تلگرام " کانادا از ایران "

 
form-icon

فرم ارزیابی رایگان

 
instagram-512

اینستاگرام " کانادا از ایران "

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما نگرانی را از خود دور کنید.

از بخش پربازدیدترین های سایت نیز دیدن فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments