نویسنده

بعد از اعلام ممنوعیت مهاجرت ایالات متحده، به گفته مندچینو: به کانادا بیایید!


🔶 در مصاحبه تلویزیونی جدید آقای مندچینو، وزیر مهاجرت کانادا، اعلام کرد که کانادا علی رغم شیوع بیماری کرونا برای مهاجران باز است.
🔶 به دنبال تعلیق ویزای اقامت دائم و موقت اعلام شده توسط ایالات متحده آمریکا، آقای مندچنو پیام "به کانادا بیایید" خود را به مهاجران در سراسر جهان اعلام کرد.
🔶 رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ دستورالعمل جدیدی را برای ورود دارندگان گرین کارت و همینطور کارگران موقت در سال 2020 به آمریکا را امضا کرد.
🔶 اعلام دلیل امضای این دستورالعمل توسط ترامپ کمک به کارگران آمریکایی بود که شغل و حرفه خود را بر اثر ویروس همه گیر کرونا از دست داده اند.


🔶 از طرف دیگر وزیر مهاجرت کانادا، مندچینو مکررا از آغاز بحران بیماری کرونا اعلام کرده است که کانادا همچنان متعهد به استقبال مهاجران ( کارگران خارجی موقت و دانشجویان بین المللی) برای ورود به کانادا خواهد بود.
🔶 از آنجائیکه اقتصاد کانادا نیز به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا ضعیف شده است، آقای مندچینو و دولت کانادا بر این باور هستند که ادامه استقبال مهاجران به اقتصاد این کشور کمک خواهد کرد. در نهایت، آقای مندچینو مجدد در مصاحبه تلویزیونی جدید خود به این موارد اشاره کرد.


🔶 وی در پاسخ به نظر خود در مورد تعلیق مهاجرت درایالات متحده چنین گفت: مهاجرت به بهبود اقتصادی کانادا کمک خواهد کرد. ما طرحی در دست داریم که به نظر می رسد بهترین و درخشان ترین را از سراسر جهان به خود جلب خواهد کرد.
🔶 ما دارای مسیرها و برنامه هایی همچون Express Entry و Global Talent Stream هستیم که به کارآفرینان، مهندسان و همچنین مبتکران این امکان را می دهد که بتوانند به کمک این برنامه ها به کاندا بیایند. از طرف دیگر، مسیرهایی نیز برای کارگران ماهرو دیگر کارگران فراهم خواهد بود.

🔶 در حقیقت کانادا همچنان از طریق برنامه های اکسپرس انتری ( Express Entry ) ، برنامه های استانی (PNP) و سایر برنامه های اقامت دائم در طول دوره شیوع بیماری کرونا، از مهاجران جدید استقبال می کند.
🔶 علاوه بر این، کارگران خارجی موقت تا حد زیادی از محدودیت های مسافرتی فعلی کانادا معاف بوده و همچنین کارگران فنی ممکن است از طریق مسیرهای موقت ویزا مانند برنامه جهانی استعدادیابی (The Global Talent Stream) وارد خاک کانادا شوند.


🔶 پیش از دوره شیوع، کانادا به دلیل رکودی که در سال 2019 داشت، در سال 2020 در جستجوی 341 هزار ساکن دائم جدید بوده است.

🔶 کانادا برای کارگران خارجی موقت و دانشجویان بین المللی اهدافی را در نظر نگرفته است. در مجموع، کانادا بیش از 100 گزینه ترکیبی از اقامت دائم و موقت را به کارگان ماهری که به دنبال فرصت های اقتصادی در کشور هستند، ارائه می دهد.

🔶 از سوی دیگر، کانادا به کارگران موقت و دانشجویان بین المللی که تمایل به انتقال ویزای خود به اقامت دائم هستند، مسیر های مهاجرتی مختلفی را پیشنهاد و ارائه می دهد.
form-icon

فرم ارزیابی رایگان

 

تلگرام " کانادا از ایران "

 
instagram-512

اینستاگرام " کانادا از ایران "

اگر شما همراهان گرامی کانادا از ایران هم مایل به مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید،

با پر کردن فرم ارزیابی و تماس با همکاران ما نگرانی را از خود دور کنید.

از بخش پربازدیدترین های سایت نیز دیدن فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments